نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰

بخش چندنفره Rise of the Tomb Raider از بازی حذف شد

استودیو کریستال داینامیک روز گذشته در خبری ناگهانی اعلام کرد بخش چندنفره Rise of the Tomb Raider را از بازی در سبک اکشن و ماجراجویانه خود حذف کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگرچه سازندگان این بازی خبر حذف بخش چندنفره را از Rise of the Tomb Raider دادند، اما با این حال مایکروسافت اعلام کرده در این بازی شاهد یک نوع بخش رقابتی خواهیم بود:

طی هفته‌های آتی، منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Rise of the Tomb Raider باشید. از این اطلاعات می‌توان به گسترش تجربه بخش چندنفره بازیکنان از طریق حالت رقابتی اشاره کرد.

متاسفانه مایکروسافت هنوز اعلام نکرده این حالت رقابتی به چه شکل خواهد بود. ظاهرا کریستال داینامیک برای ارائه یک تجربه بی‌نظیر در بخش داستانی و تک‌نفره، تصمیم گرفته تمام تمرکز خود را روی ماجراجویی‌های جدید لارا و بالا بردت کیفیت آن بکند.

در سال ۲۰۱۳، زمانی که شاهد بازسازی مجدد مجموعه بازی‌های تومب ریدر بودیم، بخش چندنفره‌ای هم برای این بازی توسط استودیو  اِیداس مونترال تولید شده بود. اگرچه این بخش در ابتدا برای بازیکنان لذت‌بخش بود، اما نتوانست مانند بخش داستانی به یک خصوصیت به یاد ماندنی تبدیل شود.

بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اگر دو نمایش جدید این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید. علاوه بر این، می‌توانید با نسخه کالتور این بازی و محتویان آن هم آشنا شوید.نسخه کالکتور بازی Rise Of The Tomb Raider که با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل مجسمه لارا، جعبه استیل‌بوک، دفترچه خاطرات و گردنبند وی، یک نسخه فیزیکی از بازی و البته جعبه‌ای برای نگهداری این آیتم‌ها خواهد بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده