نویسنده: امیر دهقانی
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی رایگان هفته آیتونز - Flick Kick Football

اگر از کسانی باشید که هرروز به آیتونز سر می‌زنند حتماً تا الآن متوجه شده‌اید که فروشگاه اپل در روز اول هر هفته یک برنامه پولی را به‌رایگان تا آخر آن هفته در دسترس عموم قرار می‌دهد. از این هفته قصد داریم به‌صورت مستمر به معرفی این بازی‌ها بپردازیم.

بازی این هفته آیتونز Flick Kick Football از شرکت پیک پوک که قبل‌ها با بازی دلهره‌آور Into The Dead توانسته بود حضور موفقی در سبک بازی‌های فرار داشته باشدتا آخر هفته در اختیار همه کاربران قرار گرفته است. این بازی به سبک فوتبال و به‌صورت یک‌نفره قابل‌اجرا است. همچنین قابلیت رقابت با باقی بازیکنان در سراسر دنیا از طریق اینترنت، برای ایجاد حسی فراتر از بازی با هوش مصنوعی، برای بازیکنان فراهم شده است.Flick Kick FootballFlick Kick Football

همان‌طور که از اسم بازی پیدا است شما نقش یک بازیکن را دارید که وظیفه ضربه ایستگاهی به او محول شده است. روند بازی بسیار ساده است؛ به‌این‌ترتیب که یک توپ در فاصله خاص با زاویه خاص نسبت به دروازه وجود دارد و شما باوجود دیوار دفاعی ثابت و دروازه‌بانی که گاهی ثابت و گاهی جابجا می‌شود باید گل خود را به ثمر بنشانید.

این بازی به‌صورت رایگان تا آخر هفته در اختیار کاربران قرارگرفته است

طریقه ضربه زدن هم خیلی ساده طراحی شده است و شما با کشیدن انگشت خود از نقطه‌ای که توپ کاشته شده در جهت موردنظر به توپ ضربه می‌زنید. همچنین برای کات دادن به توپ کمی نرمش باید به حرکت انگشت خود بدهید.

Flick Kick Footballدر بازی چندین حالت وجود دارد که حالت معمولی که با سه بار فرصت بیرون زدن توپ می‌توانید رکورد بزنید و یا در حالت بازی با زمان به ازای هر گل زده سه ثانیه زمان بگیرید و رکوردی هم در این مود از خود به‌جا بگذارید. مود آنلاین که قبلاً به آن اشاره کردیم نیز ازجمله مودهای این بازی است. همچنین لازم به ذکر است که در صورت واردکردن سه توپ پشت سر هم به داخل دروازه توپ به حالت آتشین درمی‌آید و شما می‌توانید با این توپ حتی از سد دیوار دفاعی نیز بگذرید.

 

البته قبل انجام این مودها بهتر است در حالت تمرین نوع ضربه زدن‌ها و قابلیت‌ها را به‌خوبی تمرین کنید تا با آمادگی بیشتری به بازی بپردازید.

دانلود ویدیو

زومجی پیشنهاد می‌کند این بازی که به‌صورت رایگان تا آخر هفته در اختیار کاربران قرارگرفته است را از دست ندهید و همین الآن از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

دانلود از آیتونز

تهیه شده توسط زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده