نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار بازی Minecraft: Story Mode توسط خرده فروش آمازون اعلام شد

خرده‌فروش معتبر آمازون در بروزرسانی اخیر لیست بازی‌های خود، تاریخ انتشار دقیق بازی Minecraft: Story Mode که توسط استودیو نام‌آشنای تِل‌تِیل ساخته می‌شود را اعلام کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس اعلام این خرده‌فروش، بازی Minecraft: Story Mode در تاریخ ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) وارد بازار خواهد شد. اگرچه آمازون خرده‌فروش معتبری است، اما تا اعلام تاریخ انتشار دقیق و رسمی بازی توسط تل‌تیل، نباید این خبر را به صورت رسمی در نظر گرفت.

آمازون اعلام کرده نسخه فیزیکی بازی Minecraft: Story Mode شامل اپیزود اول بازی خواهد بود. با انتشار اپیزودهای بیشتر، بازیکنان می‌توانند از طریق اینترنت و به صورت دیجیتالی قسمت‌های بعدی این بازی را دانلود و تجربه کنند.

بازی Minecraft: Story Mode که قرار است داستانِ شیرینی را در دنیای مجموعه بازی‌های ماینکرفت تعریف کند، شامل صداگذارانی مانند پَتِن آزوالت (کُمدین)، برایان پوزِین (بازیگر فیلم Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer)، اِشلی جانسون (بازیگر نقش الی در بازی The Last Of Us)، اِسکات پورتر (صداگذار بازی Batman: Arkham Knight)، مارتا پلیمپتون (بازیگر فیلم The Goonies)، دِیو فِنوی (صداگذار بازی The Walking Dead تل‌تیل)، کوری فِلدمَن (بازیگر فیلم The Goonies)، بیلی وِست (بازیگر فیلم Futurama) و پائول ریوبِنس (بازیگر فیلم The Nightmare Before Christmas) خواهد بود.

minecraft

 

داستان بازی سفر ماجراجویانه گروهی از قهرمانان را برای نجات جهان تعریف می‌کند. تل‌تیل در گذشته در رابطه با داستان این بازی گفت:

بازیکنان در بازی Minecraft: Story Mode کنترل قهرمانی با نام جِسی که توسط پَتِن آزوالت صداگذاری شده است را در دست می‌گیرند. جسی و گروهی از دوستان او احترام ویژه‌ای برای نظام قدیمی اِستون قائل هستند. این گروه چهار نفره در گذشته اژدهای اِندور را سلاخی کردند.

این گروه چهار نفره از که از یک مبارز، مهندس، معمار و شخصی که در آزاد و اذیت دیگران مهارت خاصی دارند و در کارهایی که انجام می‌دهند بسیار خِبره هستند تشکیل شده است. روزی روزگاری جسی و دوستانش متوجه یه اتفاق وحشتناک و اختلال در جهان می‌شوند. وحشت دنیا را فرا می‌گیرد و این گروه برای نجات دنیا، باید گروه استون را پیدا کنند.

بازی Minecraft: Story Mode قرار است در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، Wii U، اندروید و iOS منتشر شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده