گوریلا گیمز: تولید بازی Horizon: Zero Dawn چالش برانگیزتر از Killzone: Shadow Fall بوده است
هِرمَن هالست، مدیر گوریلا گیمز، در مصاحبه اخیر خود در رابطه با چالشهایی که استودیو آنها برای تولید یک بازی کاملا جدید با نام Horizon: Zero Dawn با آنها مواجه شده صحبت کرده است:
بازی Horizon: Zero Dawn خلاصهای از تمام چیزهای جدیدی است که ما روی آن کار میکنیم. یک بازی و سبک کاملا جدید و البته جهانآزاد چیزهایی است که ما اخیرا کار روی آنها را آغاز کردیم.
وی در ادامه صحبتهای خود بیشتر در رابطه با این چالشها صحبت کرد:
پس از انتشار Killzone: Shadow Fall که در زمان عرضه کنسول پلیاستیشن 4 وارد بازار شد، فکر کردم سختترین کارِ ممکن را در تاریخ استودیو انجام دادیم. با این حال با نگاه به روند تولید Horizon: Zero Dawn، متوجه شدم تولید این بازی در تمام قسمتها چالش برانگیزتر از کیلزون: شدوفال بوده است. با این حالا احساس کردم تولید یک بازی کاملا جدید که تیم ما شدیدا از آن حمایت میکند و به ساخت آن علاقه دارد، مهمتر از تولید یک محصول ثابت شده است.
در انتها زمانی که از هالست در رابطه با آینده مجموعه بازیهای شوتر و اولشخص Killzone پرسیده شد، وی گفت در حال حاضر صحبت کردن در این رابطه «بسیار زود» است. گوریلا گیمز پس از انتشار بازی Horizon: Zero Dawn، قرار است در رابطه با بازی بعدی خود صحبت خواهد کرد:
ما از صمیم قلب عاشق مجموعه بازیهای کیلزون هستیم. اما صحبت کردن در رابطه با پروژههای آینده بسیار زود است. انتشار بازی Horizon: Zero Dawn به بهترین شکلِ ممکن، کار مشکل و چالش برانگیزی برای ما خواهد بود. در آینده، در رابطه با کارهایی که پس از انتشار این بازی انجام خواهیم داد صحبت خواهیم کرد.
بازی Horizon: Zero Dawn که از زمان معرفی توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، در سال ۲۰۱۶ بهصورت انحصاری برای پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد.
اگر هنوز اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، میتوانید اولین نگاه به بازی Horizon: Zero Dawn را در زومجی مطالعه کنید.
منبع: Dualshockers