نویسنده: امیر دهقانی
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

معرفی کارت‌های جدید بازی Hearthstone به نام The Grand Tournament

کمپانی بلیزارد هفته گذشته به‌روزرسانی جدیدی برای بازی محبوب Hearthstone به نام The Grand Tournament منتشر کرد. اگر از بازیکنان این بازی هستید با زومجی و معرفی کارت‌های این مجموعه همراه باشید.

اگر از اولین کسانی باشید که با این بازی زیبا آشنا شده‌اید و تا الآن هم به این بازی وفادار بودید، حتماً  می‌دانید که چندین به‌روزرسانی و چندین مسابقه برای به دست آوردن کارت‌های جدید و خارج از محدوده کارت‌های پیش‌فرض به بازی اضافه‌شده‌اند. شما با کسب پول‌های رایج این بازی از طریق شکست دادن دشمنان، انجام کارهای خواسته‌شده و حتی خرید از طریق اینترنت می‌توانید به این مسابقات دسترسی پیدا کنید. با راه‌یابی به این مسابقات شما وارد جنگ‌هایی سخت با قهرمان‌های افسانه‌ای می‌شوید و شکست دادن آن‌ها کاری بس دشوار است.

یک زمین بازی جدید هم به بازی اضافه شده است که خالی از لطف نیست

بعد از گذشتن از این قهرمان‌ها نهایتاً با یک صندوقچه روبرو می‌شوید که چندین کارت نادر و افسانه‌ای را به مجموعه شما اضافه می‌کند و خستگی‌تان پس از تلاش‌های بسیار رفع می‌کند!

Card

این بسته الحاقی شامل ۱۳۲ کارت جدید که به ترتیب ۱۰ کارت افسانه‌ای همگانی، ۹ کارت حماسی همگانی، ۹ کارت نادر همگانی، ۲۲ کارت معمولی همگانی، ۱۰ کارت مخصوص Hunter و ۹ کارت مخصوص باقی قهرمان‌ها است. همچنین یک زمین‌بازی جدید هم به بازی اضافه‌شده است که خالی از لطف نیست.

در ادامه می‌توانید لیست کامل کارت‌ها را مشاهده کنید:

Hearthstone

ption id="attachment_60820" align="alignleft" width="177"]lowly-squire کارت Lowly Squire

بلیزارد یک قابلیت جدید به کارت‌ها اضافه کرده است که به‌تنهایی می‌تواند جالب باشد. قابلیت جدیدی که اضافه‌شده Inspire نام دارد و هنگامی فعال می‌شود که از قدرت قهرمان خود استفاده کنید. برای مثال در کارتی به نام Lowly Squire که کارتی با قدرت یک حمله و ۲ سلامتی است و یک واحد از Mana قهرمان شمارا کم می‌کند، یک حمله اضافه می‌کند. این به این معنی است که هر موقع شما از قدرت قهرمان خود استفاده کنید به این کارت یک قدرت حمله اضافه می‌شود و تا از بین نرفتن آن باقی می‌ماند.

در زیر لیست کامل کارت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

نظر شما کاربران زومجی در این رابطه چیست ؟

منبع: Heartstoneplayers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده