// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

سونی اعلام کرد: فروش بیش از ۱ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در خاورمیانه

تا به امروز آمارهای مختلفی از فروش کنسول پلی‌استیشن 4 در نواحی مختلف دنیا شنیده‌ایم، اما حالا سونی اعلام کرده که فروش کنسول نسل هشتمی آنها در منطقه خاورمیانه از یک میلیون دستگاه گذشته است.

با این که این آمار جالب به نظر می‌رسد، اما شاید صحبت رابرت فیسر از مقامات بخش سرگرمی‌های سونی برای ما ایرانی‌ها زیاد جالب نباشد. شاید خیلی از ما بدانیم که فروش کنسول پلی‌استیشن 4 در ایران کم نیست و در بین دوستان خود افراد زیادی را می‌بینیم که این کنسول سونی را تهیه می‌کنند، با این حال به خاطر نبود قانون کپی رایت و اینکه بخش سرگرمی‌های سونی در ایران فعالیتی ندارد، تمام کنسول‌های پلی‌استیشن از کشورهای دیگر مخصوصا امارات وارد ایران می‌شود و به همین دلیل، آمار فروش به نام امارات و نه به اسم ایران می‌خورد. فیسر در بیانیه‌ی خود از هواداران عرب برای حمایت آنها از پلی‌استیشن 4 تشکر کرده و گفته یکی از دلایل موفقیت پلی‌استیشن 4، پشتیبانی از رابط کاربری عربی در آن است که باعث شده بازی‌سازان بتوانند بازی‌های خود را بهتر برای این مناطق بهینه سازی کنند. اگر یادتان باشد بازی The Witcher 3 یکی از آثاری بود که از زبان عربی به طور کامل پشتیبانی می‌کرد.

فیسر خوشحالی سونی از فروش بسیار خوب پلی‌استیشن 4 در خاورمیانه را ابراز کرد و به این موضوع اشاره کرد که بازار خاورمیانه در مسیر رشد و ترقی قرار دارد و امیدوار است به زودی یک میلیون دستگاه دیگر به آمار اعلام شده افزوده شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ شما چند نفر را در بین دوستان خود می‌شناسید که کنسول پلی‌استیشن 4 دارند؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده