نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

قیمت نسخه های مختلف بازی Rock Band 4 مشخص شد

قسمت چهارم بازی Rock Band، که شما و دوستان‌تان را در نقش یک گروه موسیقی راک قرار می‌دهد، به زودی منتشر خواهد شد. چندی پیش قیمت نسخه‌های مختلف این بازی اعلام شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه ایکس‌باکس وان بازی، که فقط شامل دیسک بازی بدون هیچ‌گونه وسیله موسیقی است، قیمتی معادل با ۷۹.۹۹ دلار خواهد داشت. نسخه کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، ۲۰ دلار از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی گران‌تر است. هارمونیکس، سازنده بازی، دلیل این اختلاف قیمت را وجود یک آداپتور در نسخه ایکس‌باکس بازی اعلام کرده است که به شما این امکان را می‌دهد که از وسایل موسیقی قدیمی‌ این بازی برروی کنسول جدید خود استفاده کنید. دلیل عدم وجود این آداپتور در نسخه پلی‌استیشن 4 بازی، پشتیبانی‌ کامل کنسول سونی از ادوات موسیقی نسخه‌های پیشین بازی است.

از طرف دیگر، اگر شما از آن‌ دست از افرادی هستید که می‌خواهید بازی را برای اولین بار تجربه کنید، باندل‌های مختلفی برای شما توسط هارمونیکس در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت این باندل‌ها برای هر دو نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی‌ یکسان است.

باندل کامل بازی، که شامل دیسک بازی، گیتار، میکروفن و یک ‌ست کامل درام می‌شود، قیمتی معادل با ۲۴۹.۹۹ دلار خواهد داشت. اما اگر شما فقط قصد خرید بازی و یک گیتار را دارید، باید ۱۲۹.۹۹ دلار پول پرداخت کنید. همچنین کمپانی مدکتز اعلام کرد که آداپتور موجود در نسخه ایکس‌باکس وان بازی را به صورت جداگانه برای کسانی‌ که بازی را به‌ صورت دیجیتالی تهیه کرده‌اند، در دسترس قرار خواهد داد.

بازی Rock Band 4 در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده