نویسنده: Zoomg Team
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

مدیرتولید ایکس‎باکس: ۲۰۱۵ بهترین سال برای بازی‌های ویدیویی در ۸ سال اخیر خواهد بود

به نظر می‎رسد که قرار است سال ۲۰۱۵ بهترین سال برای بازی‌های ویدیویی در ۸ سال اخیر باشد؛ چراکه قرار است بازی‎های جذابی در این سال عرضه شوند. به‎تازگی پاتریک پِرکینس، مدیرتولید بخش ایکس‌باکس مایکروسافت از عقیده خود در این مورد گفته است. با زومجی همراه باشید.

بر طبق گفته‎های پاتریک پِرکینس، مدیر تولید ایکس‎باکس، قرار است سال ۲۰۱۵ بهترین سال برای بازی‌های ویدیویی در ۸ سال اخیر باشد. پِرکینس همان کسی است که گفته بود صف‎بندی (Line Up) بازی های امسالِ مایکروسافت کمی «انباشته شده» هستند.

پاتریک پِرکینس در لایو استریم امروزِ فروشگاه گیم‎استاپ گفت:

حتی تا قبل از اینکه ما کنسول ایکس‎باکس وان را عرضه کنیم، می‎دانستیم که سال ۲۰۱۵ بهترین سال برای بازی‌های ویدیویی در ۸ سال اخیر خواهد بود. تنها کافی است نگاه کوچکی به چرخه توسعه بازی‎ها در سال ۲۰۱۵ بیاندازید تا ببینید که چرا قرار است امسال، بهترین سال برای بازی‎ها از سال ۲۰۰۷ باشد.

پرکینس با انجام مقایسه کوچکی بین فصل تعطیلات ۲۰۱۵ تا اوایل ۲۰۱۶ و فصل تعطیلات ۲۰۰۷ تا اوایل ۲۰۰۸ این موضوع را اثبات کرد؛ او به بازی‎هایی همچون BioShock ،Halo 3 ،Assassin's Creed ،Mass Effect ،Rock Band و GTA IV اشاره کرد که در آن بازه زمانی عرضه شده بودند. البته کمی عجیب بود که او در بین صحبت‎های خود، اسمی از بازی‎های Call of Duty 4: Modern Warfare ،Crysis ،Uncharted: Drake's Fortune ،Portal ، Super Mario Galaxy و The Witcher که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده بودند نیاورد.

او گفت که بازه زمانی فصل تعطیلات ۲۰۰۷ تا اوایل ۲۰۰۸، «عصر طلایی بازی‎ها» محسوب می‎شود، اما بازه زمانی فصل تعطیلات ۲۰۱۵ تا اوایل ۲۰۱۶ «عملا بهتر» است.

او گفت که بازی‎های بزرگی همچون Halo 5: Guardians ،Rise of the Tomb Raider و Forza Motorsport 6 تنها بخشی از بازی‎های بزرگی هستند که قرار است امسال از سوی مایکروسافت عرضه شوند.

همچنین در بین برخی از بازی‎های مالتی‎پلتفرم که قرار است در بازه زمانی فصل تعطیلات ۲۰۱۵ تا اوایل ۲۰۱۶ عرضه شوند، می‎توان Call of Duty: Black Ops III ،Fallout 4 ،Dark Souls III و Star Wars Battlefront را نام برد.

پرکینس گفت:

بازی‎هایی که قرار است در بازه زمانی فصل تعطیلات ۲۰۱۵ تا اوایل ۲۰۱۶ عرضه شوند، واقعا زیاد [و عالی] هستند.

او اشاره کرد که فصل تعطیلات ۲۰۱۵ به نحوی سومین فصل تعطیلات کنسول ایکس‎باکس وان محسوب می‎شود. این درحالی است که فصل تعطیلات سال ۲۰۰۷ هم سومین فصل تعطیلات کنسول ایکس‎باکس 360 محسوب می‎شد.

پرکینس در این‎باره افزود:

در سال سوم است که توسعه‎دهندگان کم کم درک می‎کنند که تکنولوژی جدید می‎تواند چه کارهایی را انجام دهد.

او در انتها گفت:

آغاز عصر یک کنسول، ممکن است با یک «سراشیبی کند» آغاز شود.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: GameSpot