نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

فردا منتظر رونمایی از چهار شخصیت جدید برای بازی Mortal Kombat X باشید

اِد بون، خالق مجموعه بازی‌های مورتال کامبت، اخیرا در حساب توئیتر خود تصویر جدیدی را از بازی Mortal Kombat X منتشر کرده که نشان می‌دهد فردا از چهار شخصیت جدید برای این بازی مبارزه‌ای پرطرفدار رونمایی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

همان‌طور که در تصویر ادامه مشاهده می‌کنید، چهار شخصیت وجود دارند که هویت آن‌ها هنوز در تاریکی مشخص نشده است. براساس ظاهر آن‌ها، به شخصه فکر می‌کنم یکی از آن‌ها شخصیت محبوب «نوب» باشد:

Mortal Kombat X

تا امروز چهار بسته الحاقی برای بازی Mortal Kombat X منتشر شده که علاوه بر لباس‌های جدید، چهار شخصیت قابل‌بازی با نام‌های جیسون وورهیز، غارتگر، تانیا و ترمور را به این بازی اضافه کرده است.

ظاهرا فردا شاهد رونمایی دومین Season Pass بازی مورتال کامبت ایکس‌ خواهیم بود، چراکه سازندگان در گذشته گفتند اولین Season Pass که با قیمت ۲۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، تنها چهار بسته الحاقی و شخصیت جدید را به بازی اضافه می‌کند.

به نظر شما این چهار مبارز جدید چه شخصیت‌هایی هستند؟ از میان مبارزان غایب این سری در بازی Mortal Kombat X، خواستار بازگشت کدام یک از آن‌ها هستید؟

بازی Mortal Kombat X هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 این بازی که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شد، باتوجه به تصمیمات اعمال شده توسط ناشر بازی، لغو شده است. وارنر در بیانیه رسمی خود اعلام کرده بود درحالی که تیم آن‌ها با تلاش فراوان روی نسخه‌های نسل هفتم Mortal Kombat X کار کرده، اما کیفیت بازی با چیزی که آنها درنظر داشتند مطابقت پیدا نمی‌کرده است. به همین دلیل، شاهد منتفی شدن نسخه‌های نسل هفتم مورتال کامبت ایکس بودیم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده