نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سرورهای بازی مبارزه ای SoulCalibur: Lost Swords در تاریخ ۹ آذر خاموش خواهد شد

کمپانی نامکو بندای شب گذشته اعلام کرد در تاریخ ۳۰ نوامبر سال جاری میلادی (نهم آذر)، سرورهای بازی مبارزه‌ای و رایگان SoulCalibur: Lost Swords را خاموش خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی مبارزه ای SoulCalibur: Lost Swords که به صورت کاملا رایگان و به عنوان یک محصول انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد، در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ ابتدا در اختیار کاربران ژاپنی و در ماه آپریل در اختیار بازیکنان کشورهای غربی قرار گرفت.

نامکو اعلام کرده از تاریخ ۳۰ سپتامبر (هشتم مهر)، فروش محلول‌های مخصوص در فروشگاه بازی را قطع خواهد کرد و در تاریخ ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) هم تمام آیتم‌های فروشی بازی از فروشگاه برداشته خواهد شد.

بازی SoulCalibur: Lost Swords که به صورت دیجیتالی در شبکه پلی‌استیشن منتشر شد، تجربه‌ای تک‌نفره را به بازیکنان ارائه می‌دهد. اگرچه برخی از مکانیک‌های این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی تغییر یافته، اما سلاح‌های بازیکنان و شخصیت‌ها همان سلاح‌هایی است که در قسمت‌های قبلی این مجموعه شاهد آن‌ها بودیم. مانند بازی رزمی Tekken Revolution، این بازی دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای (microtransactions) است که بازیکنان با استفاده از آن و پرداخت پول واقعی، می‌توانند سریع‌تر در بازی پیشرفت کنند.

بنابراین اگر از طرفداران سری بازی‌های SoulCalibur هستید و هنوز این نسخه که برای تمام کاربران رایگان است را تجربه نکردید، این روزها آخرین فرصت شما برای تجربه این بازی مبارزه‌ای است.

منبع:VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده