نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

انتشار اطلاعات جدید از Uncharted 4 و تایید ساخت بسته الحاقی داستانی برای این بازی

طی مصاحبه اخیری که با آرن مِیِر، مدیر ارتباطات استودیو ناتی داگ انجام شده، وی اطلاعات جدیدی را از بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر کرده که در میان آن‌ها، می‌توان به تایید انتشار بسته الحاقی برای این بازی اشاره کرد. با زومجی همراه باشید.

میر در صحبت‌های خود اعلام کرده تیم آن‌ها برای اتمام روند تولید آنچارتد ۴، هنوز کارهای زیادی باید انجام دهد. با این حال ناتی داگ نگران تاریخ انتشار بازی نیست و اطمینان دارد تا آن زمان این بازی برای عرضه بدون مشکل آماده خواهد شد:

افکار زیادی در استودیو و برای این بازی وجود دارد. به دوره‌ای از روند تولید بازی رسیدیم که سعی می‌کنیم متوجه شویم روند تولید بازی چه زمانی به اتمام خواهد رسید. اگر این کار را به ما بسپارید، ناتی داگ هیچ‌گاه آماده انتشار بازی نخواهد بود. تایین‌کردن یک زمان خاص برای ما بسیار خوب است. این روزها ما به تاریخ انتشار Uncharted 4: A Thief’s End و این‌که بازی بعدی خود را چه زمانی عرضه خواهیم کرد فکر می‌کنیم.

با تایید خبر تولید بسته الحاقی داستانی برای Uncharted 4، میر از هدف ناتی داگ برای انجام این کار صحبت کرده است:

انجام این کار برای بازی The Last of Us نتیجه بسیار مثبتی داشت. احساس کردیم می‌توانیم محتویات داستانی جدید و خوبی را برای بازی تهیه کنیم. Left Behind یک محتوای اضافی بسیارخوب و قابل‌قبول نزد طرفداران بود. زمانی که در رابطه با آنچارتد ۴ صحبت می‌کنیم، با خود می‌گوییم آیا تولید بسته الحاقی داستانی برای بازی ایده خوبی نیست؟ آیا می‌توان آن را به شکلی درست در داستان اصلی جای داد؟ فکر می‌کنم در بازی The Last of Us به خوبی از پَسِ این چالش برآمدیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک بار دیگر شانس خود را امتحان کنیم.

آنچارتد ۴

 

علاوه بر این اطلاعات، در ادامه با یکدیگر نگاهی کلی به اطلاعات جدید منتشرشده از بازی Uncharted 4: A Thief’s End می‌اندازیم:

  • سن بالای نیتن دریک نشان می‌دهد ماجراجویی‌های که وی در گذشته تجربه کرده، روی او تاثیر روحی و جسمی گذاشته است.
  • با انتظاراتی که طرفداران از ناتی داگ دارند، فشار زیادی روی این استودیو وجود دارد، چراکه اعضای این استودیو همیشه قصد ارائه بهترین‌ها را دارند. با این حال آوردن مجموعه بازی‌های آنچارتد به نسل جدید، فرصت‌های زیادی را برای آن‌ها فراهم و کمی از فشار کاری را کاهش داد.
  • در این مجموعه، Uncharted 4 بازی‌ای است که ناتی داگ همیشه دوست داشته آن را تولید کند. با این بازی، آن‌ها می‌توانند از تمام ایده‌های دیوانه‌وار خود که در گذشته توانایی استفاده از آن را نداشتند استفاده و مکانیک‌های گیم‌پلی بازی را به بهترین شکل ممکن با یکدیگر تلفیق کنند.
  • در دموهایی که برای نمایش به مردم تولید می‌شود، راه‌های زیادی برای پیگیری روند بازی وجود دارد. در این دموها فردی که بازی را اجرا می‌کند همیشه وارد سراشیبی می‌شود، اما راه‌های زیادی برای نحوه ورود به این سراشیبی اضطراب‌آور وجود دارد.
  • به دلیل این‌که پلی‌استیشن 4 اولین کنسول پلی‌استیشن بسیاری از کاربران است، ناتی داگ از عرضه بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection بسیار هیجان‌زده است، چراکه بازیکنان بیشتری می‌توانند این مجموعه را تجربه کنند.
  • نمایش کامل دموی بازی در کنفرانس E3 2015 ایده بسیار خوبی بوده است، اما از آن‌جایی که در انتهای دمو هیجان به اوج خود رسیده بود، ناتی داگ برای این‌که مردم مجددا برای بازگشت نمایش‌های بیشتر نزد آن‌ها بازگردند، این نمایش را در آن قسمت به پایان رسانده است. در آن زمان انجام این کار از نظر آن‌ها صحیح بوده، اما پس از مدتی تیم ناتی داگ احساس کرد نمایش کامل را در اختیار عموم قرار دهد.

Uncharted 4

  • افکت‌های آتش ماشین جیپ که در زمان سرنگونی ماشین دریک مشاهده کردیم، کاملا واقعی بوده است و ناتی داگ برای رسیدن به این کیفیت، تلاش فراوانی کرده است.
  • براساس صحبت‌های میر، سم شخصیت بسیار جالبی است، چراکه بازیکنان اخیرا از حضور او باخبر شده‌اند و نیتن هم در گذشته عقیده داشته برادر خود مرده است. با این حال سم به صورت ناگهانی مجددا وارد زندگی نیتن می‌شود و از او درخواست کمک می‌کند. وی نیتن را مجبور به انتخاب یک تصمیم سخت می‌کند. ناتی داگ در آنچارتد ۴ می‌تواند سمت دیگری از خصوصیات اخلاقی نیتن که در گذشته شاهد آن‌ها نبودیم را به مخاطبان نشان دهد. بازیکنان همیشه نیتن را در صحنه‌های اکشن مشاهده می‌کردند، اما این بار شاهد تصمیم‌های سخت او میان خانواده و زندگی قبلی خود خواهند بود.
  • تیم تولید بخش چندنفره Uncharted 4 روی چیزهای بسیار جالبی کار کرده است و برای نمایش آن‌ها به مردم، صبر و انتظار ندارد.
  • ناتی داگ احساس می‌کند نمایش E3 آنچارتد بهترین روش برای معرفی بازی در قالب یک دمو بوده است. تا قبل از انتشار بازی، شاهد نمایش‌های جدید بیشتری از آن خواهیم بود، اما نمایش E3 بهترین روش برای معرفی این بازی در ۱۵ دقیقه بوده است.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ به شخصه نسبت به عرضه بسته الحاقی داستانی برای بازی آنچارتد ۴ هیجان‌زده شدم. ناتی داگ با بازی The Last Of Us به خوبی نشان داد در ساخت DLC هم به خوبی کار خود را انجام می‌دهد و محتویات بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End که آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه قدیمی را به بازیکنان نشان خواهد داد، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده