نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

بازی Tom Clancy’s EndWar Online وارد نسخه آزمایشی شد

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت شب گذشته اعلام کرد نسخه آلفا بازی Tom Clancy’s EndWar Online به اتمام رسیده و از امروز برخی از کاربران انتخابی می‌توانند نسخه آزمایشی این بازی را تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه آزمایشی محدود بازی Tom Clancy’s EndWar Online که از محتویات جدید آن می‌توان به دو فرمانده جدید در دو جبهه مختلف بازی اشاره کرد، تا ماه نوامبر ادامه خواهد یافت.

از دیگر محتویات و بهینه‌سازی‌های نسخه آزمایشی بازی Tom Clancy’s EndWar Online می‌توان به یک حالت رقابتی جدید با نام Special Operations، پشتیبانی از شخصیت‌های مختلف در یک حساب کاربری، یک سیستم VIP جدید و بهینه‌سازی‌های دیگر اشاره کرد.

طی هفته‌های آتی، بازیکنان بیشتری به نسخه آزمایشی Tom Clancy’s EndWar Online دعوت خواهند شد. علاقه‌مندان برای آزمایش این نسخه، می‌توانند از طریق وبسایت رسمی بازی EndWar Online ثبت‌نام کنند.

Tom Clancy’s EndWar Online که توسط شعبه شانگهای یوبی‌سافت تولید شده، قرار است به‌صورت یک بازی کاملا رایگان برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.این بازی ادامه‌ای بر قسمت اول مجموعه بازی‌های EndWar خواهد بود و بازیکنان را در دو گروه مختلف مبارزان اروپایی و روسی قرار می‌دهد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده