نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نسخه دمو بازی Forza 6 هم اکنون برای تمامی کاربران ایکس باکس وان در دسترس است

کمپانی مایکروسافت شب گذشته اقدام به انتشار نسخه دمو بازی Forza Motorsport 6 کرد. بنابراین اگر از دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان هستید و به بازی‌های مسابقه‌ای علاقه دارید، در حال حاضر بهترین فرصت برای تجربه نسخه قابل‌بازی Forza 6 است. با زومجی همراه باشید.

این نسخه شامل برخی از ۴۶۰ ماشین و ۲۶ مسیر مسابقه‌ای است که در نسخه کامل بازی مشاهده خواهید کرد. بازیکنانی که این نسخه را تجربه و بازی کامل را هم خریداری کنند، به صورت خودکار ماشین Ford GT را به صورت رایگان هدیه خواهند گرفت.

استودیو تِرن ۱۰ طی روزهای قبل در رابطه با نسخه دمو این بازی مسابقه‌ای گفت:

از ۴۵۰ ماشینی که در نسخه کامل بازی حضور خواهند داشت، برخی از آن‌ها را به صورت انتخابی در نسخه دمو قرار دادیم. تمام ماشین‌هایی که در نسخه دمو حضور خواهند داشت به صورت کامل صدمه خواهند دید و کابین ماشین‌ها هم به صورت کامل و باجزئیات بالا قابل مشاهده است. در این نسخه همچنین آب و هوای بارانی و رانندگی در شب‌هنگام هم حضور خواهد داشت و مانند بازی اصلی، نسخه دمو Forza 6 با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم اجرا خواهد شد.

تمام کسانی که نسخه دمو را بازی کنند، ماشین Ford GT به صورت خودکار و رایگان وارد گاراژ آن‌ها در بازی اصلی می‌شود. علاوه براین، نسخه دمو شامل محتویات دیگری خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد نگاهی عمیق‌تر به قسمت جدید این مجموعه بیاندازند.

بازی Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۴ شهریور) به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ بازی Forza 6 و اطلاعاتی از خصوصیات مادسازی این بازی مسابقه‌ای را هم مشاهده و مطالعه کنید. بازیکنانی که نسخه ویژه این بازی را پیش‌خرید کنند، ۵ روز زودتر از بازیکنان دیگر می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده