نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

نسخه بازسازی شده بازی Deadpool پاییز امسال به کنسول های نسل هشتم می آید

خرده‌فروش معتبر گیم‌استاپ امروز در خبری اعلام کرد نسخه بازسازی‌شده بازی Deadpool که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل هفتم و پی‌سی عرضه شد، پاییز امسال به پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌آید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه بازسازی‌شده Deadpool که در تاریخ ۱۷ نوامبر (بیست و ششم آبان)  با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل تمام بسته‌های الحاقی عرضه‌ شده برای این بازی در گذشته است. از DLC های عرضه شده برای این بازی می‌توان به دو مرحله و دو لباس جدید اشاره کرد.

و اما درادامه، با یکدیگر نگاهی به توضیحات اولیه ارائه داده شده از این بازی توسط ددپول می‌اندازیم:

قبل از ورود به بازی شگفت‌انگیز من، بهتر است با چند نکته‌ی بسیارمهم آشنایتان کنم (بهتر است برای خواندن این اطلاعات روی صندلی خود بنشینید). من یک مزدور هستم که توانایی بازیابی سلامتی خود را دارم. من ثبات زیادی ندارم، پس بهتر است در بازی من منتظر هرچیزی که فکرش را می‌کنید باشید.

درادامه ددپول به شما می‌گوید چرا بازی وی فوق‌العاده شگفت‌انگیز است و تجربه آن برای هر گیمری ضروری است:

  • وارد اکشن و زد و خورد جدی شویم: برای اطمینان‌خاطر از این‌که تمام قسمت‌های خوب من را تماشا کنید، درخواست کردم بازی را سوم‌شخص، اکشن و تیراندازی تولید کنند.
  • گروهی از ایکس-من ها: مراقب باشید، چراکه برخی از دوستان X-MEN من (Whoa، کدام دوستان؟) در بازی حضور خواهند داشت.
  • مبارزات دیوانه‌وار: من در کشتن انسان‌ها بسیار خِبره هستم، برای همین کمبوهای زیادی را آماده کردم که با آن دشمنان خود را تکه‌تکه کنم.
  • سلاح‌های دیوانه‌وار: من توانایی‌ها و برخی از چیزهایی که به آن‌ها علاقه زیادی دارم را به همراه خود آوردم. شمشیر کیتانا (چک شد)، اسلحه (بَنگ)، موادمنفجر (بوم)، لباس ضدگلوله (صدای اردک) و البته خودِ من!
  • محتویات اضافی: قرار است چیزهای بیشتری از خودم را دراختیار شما قرار دهم. با خرید بازی، دو بسته الحاقی عرضه شده برای پلتفرم‌های نسل هفتم را دریافت خواهید کرد. طرفداران من، این را به‌عنوان یک هدیه از سوی ددپول قبول کنند.

نسخه بازسازی شده بازی Deadpool در تاریخ ۲۶ آبان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین از طریق اینجا می‌توانید تصویری از باکس‌آرت این بازی را هم مشاهده کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده