نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نقشه «نوک‌تاون» به عنوان مزایای پیش خرید برای بازی CoD: Black Ops 3 تایید شد

ظاهرا شایعاتی که طی روزهای اخیر در رابطه با قرارداشتن نقشه «نوک‌تاون» در بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شد واقعیت داشته است، چراکه کمپانی اکتیویژن شب گذشته اعلام کرد این نقشه به‌عنوان مزایای پیش‌خرید در این بازی حضور خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

نقشه نوک‌تاون (Nuketown) که ابتدا در نسخه اول سری بازی‌های Black Ops حضور داشت، به Nuk3town تغییرنام پیدا کرده و قرار است به عنوان یک مزایای پیش‌خرید برای نسخه‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شود.

همان‌طور که شایعات اعلام می‌کردند، مشخص شده سازندگان برای سازگار بودن این نقشه با عناصر جدید گیم‌پلی بازی، آن را به‌صورت کامل از  نو طراحی کرده‌اند. نقشه نوک‌تاون به‌عنوان یکی از کوچک‌ترین نقشه‌های مجموعه بازی‌های ندای وظیفه شناخته می‌شود:

این نقشه محبوب با وعده‌های بسیاربزرگ به پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازگشته است. برای سازگاربودن آن با عناصر جدید گیم‌پلی تری‌آرک، این نقشه از نو طراحی شده و از این پس با نام NUK3TOWN شناخته می‌شود. وقایع نوک‌تاون در سال ۲۰۶۵ اتفاق می‌افتد و بازیکنان تجربه‌ی تازه‌ای را از این نقشه کلاسیک که مبارزات درآن به‌صورت نزدیک اتفاق می‌افتد تجربه خواهند کرد.

با پیش‌خرید Call of Duty: Black Ops 3، این نقشه را به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد. کد فعال‌سازی نوک‌تاون در جعبه‌ یا صفحه بازی در فروشگاه دیجیتالی وجود خواهد داشت.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده