نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

خالق Minecraft: تا به حال به این شدت احساس تنهایی‌ نکرده‌ام!

مارکوس «ناچ» پرسون، خالق بازی بسیار موفق ماینکرفت، با انتشار توییت‌هایی از وضعیت روحی‌ نامناسب خود، پس از فروش ماینکرفت به مایکروسافت به مبلغ ۲.۵ میلیارد دلار، خبر داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

روز شنبه، مارکوس «ناچ« پرسون، خالق بازی فوق‌العاده محبوب و موفق ماینکرفت، که اخیرا خانه‌‌ای به مبلغ ۷۰ میلیون دلار در بورلی هیلز خریده و با افراد سرشناسی مانند سلنا گومز، خواننده‌ معروف موسیقی پاپ، رفت و آمد می‌کند، در تعدادی توییت که در حساب رسمی‌ توییتر خود منتشر کرد، گفت که به شدت احساس تنهایی‌ می‌کند. وی در ادامه افزود که نگران استفاده از ثروت خود برای وارد شدن به صنایع دیگر است.

در توییت‌هایی که پرسون روز شنبه منتشر کرد، وی تاسف خود را از این مساله که افرادی که اکنون در استودیو موجانگ مشغول به کار هستند، طرفدار بازی نیستند، ابراز کرد.

هنگامی که ما موجانگ را فروختیم، بیشترین تمرکز خود را بر روی این گذاشتیم که برای کارمندان موجانگ همه‌چیز فراهم شود و سعی‌ کردیم که از آنها مراقبت کنیم. اکنون تمام آنها از من متنفر هستند.

در انتهای این توییت‌ها، وی از تمام کسانی‌ که از او حمایت کردند تشکر کرد و گفت که به آینده خوشبین است.

پرسون که از فروش موجانگ به مایکروسافت مبلغی در حدود ۱.۷۵ میلیارد دلار عایدش شد، اعلام کرده بود که از این کار اصلا احساس خوشایندی ندارد.

در زیر باهم نگاهی‌ به توییت‌هایی که در روز شنبه توسط پرسون منتشر شد، می‌اندازیم.

مشکل داشتن همه‌چیز این است که شما دیگر دلیلی‌ برای سعی‌ و تلاش کردن ندارید. و این عدم تعادل باعث می‌شود که برقراری ارتباط با دیگران برای شما تقریبا غیر ممکن شود.

در جزیره ایبیزا با دوستانم و چهره‌های معروف در حال خوشگذرانی هستم و هرکاری که دلم بخواهد می‌توانم انجام بدهم اما با همه‌ی اینها، تابحال در زندگی‌ خودم اینقدر احساس تنهایی نکرده بودم!

در سوئد، در حالیکه پشت کامپیوترم در حال نگاه کردن به انعکاس تصویر خودم در نمایشگر هستم، منتظر دوستانم می‌مانم تا از سر کار برگردند.

هنگامی که ما موجانگ را فروختیم، مهم‌ترین دغدغه من این بود که کارمندان احساس راحتی‌ بکنند. اکنون تمام آنها از من متنفر هستند.

خیلی‌ دوست دارم که لباس ابرقهرمانی بپوشم و دنیا را نجات دهم. اما متاسفانه دور و اطراف من را همان آدم‌های عوضی‌ای پر کرده‌اند که باعث شدند موجانگ را بفروشم.

کسانی‌ که مانند من به موفقیت ناگهانی دست پیدا کردند به من می‌گویند که این حس تنهایی‌ موقتی و عادی است. این خبر خوبی‌ است.

من واقعا از تمام کسانی‌ که خواستند به من کمک کنند قدردانی می‌کنم. به عنوان یک انسان درون‌گرا، حتی زمانی‌ که حالم خوب است هم پیدا کردن دوستان جدید برایم سخت است ولی‌ این کار شما برای من خیلی‌ ارزش دارد.

صحبت کردن در مورد وضعیت روحی‌ام و این مساله که مجبور نبودم احساس واقعی خود را پنهان کنم، باعث شد که خیلی‌ حس خوبی‌ به من دست بدهد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده