نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

اشتباه تایپی بر روی نسخه مخصوص کنسول پلی‌استیشن 4 بازی MGS V: Phantom Pain

نسخه مخصوص کنسول پلی‌استیشن 4 بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain که تنها در قاره اروپا و اقیانوسیه برای طرفداران عرضه شده، دارای یک اشتباه تایپی بر روی بدنه کنسول است! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کسانی‌ که نسخه مخصوص کنسول پلی‌استیشن 4 بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را خریداری کرده‌اند، در کمال تعجب با اشتباه تایپی‌ای روی بدنه کنسول مواجه شدند. این مساله ممکن است برای طرفدارانی که این نسخه را تهیه کرده‌اند، اتفاق مثبتی باشد. زیرا اگر این اشتباه، در نسخه‌های جدید کنسول که در آینده ساخته می‌شوند، تصحیح شود، آن‌وقت کسانی‌ که کنسول با اشتباه تایپی را خریداری کرده‌اند، یکی‌ از نایاب‌ترین و گران‌ترین پلی‌استیشن 4 ‌های ساخته شده را در اختیار خواهند داشت!

Metal Gear Solid 5 Special Edition PS4

نسخه مخصوص کنسول پلی‌استیشن 4 بازی که به رنگ قرمز است، در قسمت بالایی‌ خود و دقیقا بالای لوگوی سونی، نوشته‌ای به این مضمون دارد: «اخطار! از Molybdeum استفاده نکنید!» Molybdenum که عنصر شماره ۴۲ جدول مندلیف است، در املای صحیحش حرف N انگلیسی‌ را دارد.

با اینکه این اشتباه تایپی مساله چندان مهمی‌ نیست، اما با این اشتباه، یک مورد دیگر به لیست محصولات مربوط به بازی‌های ویدیویی با اشتباهات تایپی اضافه شد! در سال ۲۰۱۲ نیز، بر روی جلد بازی 5 Resident Evil Revelations که توسط کپ‌کام برای کنسول 3DS منتشر شده بود، کلمه Revelations به اشتباه Revelaitions نوشته شد بود. کپ‌کام به سرعت این اشتباه را تصحیح کرد و همین کار باعث شد که قیمت بازی با اشتباه تایپی، در مقطعی به ۱۰۰ دلار نیز برسد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده