نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

در بازی Minecraft: Story Mode می‌توان ظاهر شخصیت اصلی را انتخاب کرد

برای اولین‌بار در میان آثار تل‌تیل، امکان انتخاب ظاهر شخصیت اصلی در یکی از ساخته‌های این استودیو، آن هم در بازی ماجراجویی-اپیزودیک Minecraft: Story Mode، وجود خواهد داشت. در جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

ساخته‌ی جدید تل‌تیل گیمز به بازیکنان امکان می‌دهد که جنسیت و ظاهر قهرمان بازی را به دلخواه تعیین کنند. بازی Minecraft: Story Mode که قرار است داستانی اپیزودیک را در دنیای ماینکرفت روایت کند، بازیکنان را قادر می‌سازد تا جنسیت Jesse، شخصیت اصلی بازی را تعیین و ظاهر وی را از میان چندین گزینه‌ی مختلف انتخاب کنند. این امکان عملاً برای اولین‌بار است که در ساخته‌های تل‌تیل ارائه شده؛ چرا که بازی‌های قبلی این استودیو معمولاً بازیکنان را در نقش شخصیت‌های ازپیش‌تعیین‌شده قرار می‌داد.

 Selectable characters in Minecraft Story Mode

ازآنجاکه شخصیت‌ها، برخلاف بازی ماینکرفت، در Minecraft: Story Mode صحبت می‌کنند، صداپیشه‌های زیادی برای این بازی ماجراجویی در نظر گرفته شده‌اند. در این میان، پاتون اسوالت به‌جای قهرمان مذکر و کاترین تیبر به‌جای قهرمان مونث بازی به گویندگی پرداخته‌اند. اشلی جانسون، اسکات پورتر، مارتا پلیمپتون، دیو فنوی، کوری فلدمن، بیلی وست و پل روبنس هم از جمله افرادی هستند که در میان صداپیشگان اثر جدید تیل‌تیل به چشم می‌خورند.

بازی Minecraft: Story Mode قرار است در پاییز امسال برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، Wii U، اندروید و iOS منتشر شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده