نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۵

کونامی MGS V: The Phantom Pain را بدون شک بهترین بازی سال می‌داند

جان ادواردس، یکی از مسوولین بازاریابی کونامی، نسخه جدید متال‌گیر را که چند روز دیگر منتشر می‌شود، لایق‌ترین بازی برای کسب عنوان بهترین بازی سال می‌داند و برای صحبت‌های خود دلایل منطقی هم دارد که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آنها را بخوانید.

ادورادس صحبت‌های خود را به این شکل آغاز کرد:

در یک کلام می‌توان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را زیباترین و جذاب‌ترین بازی سال معرفی کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

ویژگی جهان‌باز بودن بازی یکی از لذت‌بخش ترین قسمت‌های آن است که به فروش و موفقیت بازی کمک می‌کند و لحظات هیجان انگیزی فراهم خواهد کرد که به جرات می‌توان گفت فعلا در هیچ بازی دیگری شاهد آن نیستیم. هر کس که حتی برای مدتی کوتاه بازی را انجام دهد، از میزان عمق داستان و آزادی عمل فوق العاده در بازی شگفت زده خواهد شد. وقتی محیط بازی را می‌بینید دایم این سوال برای شما پیش می‌آید که امکان انجام این کار وجود دارد؟ و به طور شگفت انگیزی می‌بینید که هر کاری را که انتظار دارید می‌توانید در بازی انجام دهید. امروزه بازی‌های زیادی در سبک سندباکس عرضه می‌شوند، ولی آزادی عملی که در این قسمت متال‌گیر شاهد آن هستیم واقعا بی‌نظیر است و حتی با وجود این که مراحل مشخصی برای بازی تعریف شده، ولی تنوع روش‌هایی که می‌توان مراحل را تمام کرد، آنقدر بالا است که واقعا شگفت‌زده خواهید شد.حتی وقتی از افرادی که شانس امتحان کردن بازی را داشتند در مورد بازی سوال کردیم، همه‌ی آنها در مورد نحوه‌ی تمام کردن مراحل صحبت‌ می‌کردند و هرکدام داستان متمایزی از نحوه تمام کردن مراحل ارایه می‌دادند.

ادواردس در ادامه هم به تمجید از هیدئو کوجیما پرداخت:

کوجیما با ارایه هر یک از نسخه‌های متال‌گیر توانایی‌ها و خلاقیت خود را نشان می‌دهد که در بین بازی‌سازان بی‌نظیر است ولی حتی با تمام این تفاسیر، نسخه جدید این سری واقعا فراتر از تمام چیزی است که قبلا در سری متال‌گیر دیده‌ایم و من کسب عنوان بهترین بازی سال را توسط این نسخه  تضمین می‌کنم.

Phantom Pain تمام ایده‌هایی را که در Peace Walker معرفی شده بود به واقعیت تبدیل کرده است. مقر فرماندهی مادر، دیگر فقط یک نماد نیست و نه‌ت نها در بازی نشان داده می‌شود بلکه نقشی اساسی در تاکتیک‌های بازی ایفا خواهد کرد. همچنین ایده جهان‌باز بودن بازی که قبلا هم در متال گیر ۳ و ۴ شاهد آن بودیم به درجه‌ای از وسعت و جزییات رسیده که بی‌نظیر است.

ادواردس در مورد آینده سری متال گیر هم گفت:

متال‌گیر یکی از مهم‌ترین بازی‌های کونامی است و ما ایده‌های زیادی برای هرچه بهتر شدن آینده این بازی داریم.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ ‍۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) به طور رسمی برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. می‌توانید مرور داستان سری متال‌گیر و تریلر زمان عرضه The Phantom Pain را در زومجی مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده