نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اولین بسته الحاقی پولی بازی The Witcher 3 داستانی شگفت انگیز و پیچیده خواهد داشت

اگر هنوز درحال بازی کردن بازی The Witcher 3: Wild Hunt هستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری را از اولین بسته الحاقی پولی این بازی با نام Heart of Stone و بروزرسانی جدید این بازی بدست آورید، با زومجی همراه باشید تا شما درجریان آخرین اخبار مربوط به این بازی قرار دهیم.

مارسین موموت، مدیر ارتباطات استودیو سی‌دی پراجکت رد اخیرا اعلام کرده جدیدترین بروزرسانی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی The Witcher 3: Wild Hunt، قرار است عملکرد و اجرای کلی بازی را بهتر کند:

عملکرد نسخه پلی‌استیشن 4 بازی The Witcher 3: Wild Hunt با هر بروزرسانی بهتر خواهد شد. با جدیدترین آپدیت بازی، اجرای کلی بازی نسبت به گذشته بهتر هم خواهد شد.

موموت همچنین اعلام کرده در آینده‌ای نزدیک اطلاعات کاملی از بسته الحاقی Heart of Stone منتشر خواهد شد. با این حال وی برای هیجان‌زده کردن مخاطبان در رابطه با این DLC گفته است:

به‌زودی اطلاعات زیادی را در رابطه با Heart of Stone دراختیار شما قرار خواهیم داد. داستان این بسته فوق‌العاده عالی است و پیچیدگی‌های شگفت‌انگیزی هم خواهد داشت.

ظاهرا Heart of Stone قرار است اچیومنت‌ها و تروفی‌های جدیدی را هم برای جمع‌کنندگان این جوایز به بازی اضافه کند:

در بسته الحاقی Heart of Stone شاهد اچیومنت و تروفی جدید هم خواهیم بود. به‌شخصه از اعضای تیم درخواست تولید این محتویات را کردم.

The Witcher 3 (4)

 

درانتها موموت از شرکت نام‌آشنای راک‌استار یادی کرده و گفته است تیم آن‌ها برای تولید برخی از عناصر بازی ویچر ۳، از بازی Red Dead Redemption این شرکت الهام گرفته‌اند:

علاوه بر من، در استودیوی ما گیمرهای مشتاق زیادی وجود دارند که عاشق بازی Red Dead Redemption هستند. بدون‌شک در بازی The Witcher 3: Wild Hunt شاهد عناصری هستیم که برای تولید آن‌ها از بازی راک‌استار الهام گرفته شده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt، جدیدترین محصول سی‌دی پراجکت رد از مجموعه بازی‌های ویچر، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. علاقه‌مندان پاییز امسال می‌توانند منتظر اولین بسته الحاقی پولی این بازی با نام Hearts of Stone باشند. بنابر اطلاعات منتشرشده، این بسته ۱۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد.پس از انتشار این بسته، اوایل سال ۲۰۱۶ دومین بسته الحاقی پولی  بازی ویچر ۳ با نام Blood & Wine منتشر خواهد شد و ۲۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده