نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

کلینت هاکینگ، مدیر نوآوری بازی Far Cry 2 به کمپانی یوبی سافت بازگشت

کلینت هاکینگ، مدیر نوآوری بازی Far Cry 2 و طراح سابق مجموعه بازی‌های Splinter Cell، پس از این‌که در سال ۲۰۱۱ از کمپانی یوبی‌سافت جدا شد، روز گذشته در خبری اعلام کرد مجددا به شعبه تورنتو این کمپانی بازگشته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

درطول این پنج سال، هاکینگ در شرکت‌هایی مانند لوکاس‌آرتز، وَلو و استودیوهای بازی‌سازی خرده‌فروش آمازون کار کرده است. وی درطول این پنج سال، هیچ پروژه‌ی شخصی‌ای را تولید نکرده است.

هاکینگ در صحبت‌های خود گفته است پس از بازدیدی که اخیرا از یوبی‌سافت کرده، با مشاهده چهره‌های آشنا متوجه شده طراحی‌هایی که درطول ۱۰ سال برای یوبی‌سافت انجام داده به این کمپانی که این روزها آن را می‌شناسیم شکل داده است:

با ملاقاتی که اخیرا با دوستان خود داشتم، احساس بودن درکنار خانواده به من دست داد.

تقریبا همه از من استقبال شدیدی کردند و تیم یوبی‌سافت هم برای تولید پروژه جدید ما، بسیار هیجان‌زده است. قرار است با افراد زیادی در رابطه با ایده‌های مختلف صحبت کنیم. به جای تصورکردن و خیال‌پردازی، دوست داریم به انجام کارها بپردازیم.

با این صحبت‌ها، مشخص شده است که هاکینگ تولید یک پروژه جدید را در یوبی‌سافت آغاز کرده است. با این حال وی تایید کرده این پروژه بازی Splinter Cell نخواهد بود:

احساس می‌کنم بهترین بازی Splinter Cell ای را که می‌توانستم تولید کنم، ساخته‌ام. بهترین کار برای این مجموعه و یوبی‌سافت این بود که این پروژه را به دستان افراد جدید بسپاریم تا ایده‌های جدیدی را به آن بیاورند.

در حال حاضر نمی‌توانم بگویم درحال کار برروی چه پروژه‌ای هستم، اما با کارکردن درکنار یک تیم فوق‌العاده عالی، درحال تولید یک بازی جذاب، چالش برانگیز و خلاقانه هستیم. یوبی‌سافت این روزها به سمتی پیش می‌رود که بازی‌ها باید پیش بروند. این کار هم به نفع کمپانی و هم به نفع گیمرها است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده