نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

تماشا کنید: محتوای اختصاصی نسخه پلی‌ استیشن 4 بازی Mad Max

وارنر بروز، در فاصله چند روز تا انتشار بازی مورد انتظار Mad Max، از محتوای اختصاصی این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. با زومجی و تماشای تریلر این محتویات اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 همراه باشید.

محتوای اختصاصی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Mad Max توسط استودیو وارنر بروز معرفی‌ شد. این محتوا حاوی ۱۲ نوع وسیله تزیینی مختلف برای شخصی‌ سازی ماشین شما خواهد بود. در تریلر زیر، می‌توانید ۷ عدد از این ۱۲ مدل را مشاهده کنید. این بسته الحاقی، حداقل تا تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۹ آذر ۱۳۹۴)  در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود. پس از این تاریخ، احتمال انتشار این بسته الحاقی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ وجود دارد، هرچند که هنوز وارنر بروز اطلاعاتی‌ در این زمینه به طرفداران نداده است.

دانلود تریلر با رزولوشن 360p | دانلود تریلر با رزولوشن HD 720p

Mad Max اولین بازی‌ای نیست که محتوای با انحصار زمانی‌ برای کنسول نسل هشتمی سونی دارد. پیش از این محتوای با انحصار زمانی‌ برای بازی‌های Call of Duty: Black Ops III، Destiny, Batman: Arkham Knight, Hitman و Tony Hawk's Pro Skater 5 برای کنسول پلی‌استیشن 4 تایید شده بود.

در اوایل سال جاری، اندرو هاوس، رئیس پلی‌استیشن اعلام کرده بود که این محتوای با انحصار زمانی‌ در سالی‌ که بازی‌های انحصاری کمی‌ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

چندی پیش نیز، استودیو آوالانچ، سازنده بازی Mad Max, سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی بر روی رایانه‌های شخصی‌ را اعلام کرده بود.

امسال، سال بسیار شلوغی برای استودیو آوالانچ خواهد بود. آنها تنها ۳ ماه پس از انتشار Mad Max, قسمت سوم بازی Just Cause را در تاریخ اول دسامبر (۱۰ آذر) منتشر خواهند کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده