نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶

ریچارد و اِمیلی، بازیگران دو شخصیت سالی و اِلِنا در Uncharted 4 کار خود را به اتمام رساندند

بر اساس جدیدترین اطلاعاتِ منتشر شده از سوی نیل دراکمن - کارگردان بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End، ایفای نقش ریچارد و اِمیلی، بازیگران دو شخصیت کلیدی در این بازی، به اتمام رسیده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به نظر می‎رسد که کم کم بازی Uncharted 4  وارد مراحل پایانی توسعه خود می‌شود؛ چراکه ریچارد و اِمیلی توانسته‎اند وظیفه خود را، که قرار گرفتن در نقش دو شخصیت کلیدی بازی است، به خوبی به اتمام برسانند. همانند سایر بازی‎ها، در Uncharted 4 هم برای خلق صحنه‎های سینمایی و نزدیک به واقعیت، باید سنسورهایی را به برخی افراد متصل کنند و با ثبت حرکات این شخصیت‎‌ها، کاری کنند تا شخصیت‎های بازی، واقعی به نظر برسند؛ به این فرایند Motion Capture گفته می‌شود.

ریچارد گانِیلگل در بازی Uncharted 4 قرار است در نقش سالی، و همچنین اِمیلی رُز قرار است در نقش اِلِنا قرار گیرد. مطمئنا اگر با روایت داستانی این سری آشنا باشید، سالی و النا را به خوبی می‎شناسید.

نیل دراکمن، کارگردان بازی، به پاس قدردانی از زحمات این دو، در صفحه توییتر خود با انتشار عکسی نوشت:

نمی‎توانم برای به تصویر کشیدن زحمات شما، بیشتر از این صبر کنم!

2928809-uc4

در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ شاهد به نمایش درآمدن گیم‎پلی بازی در غرفه ناتی‎داگ بودیم. اگر به یاد داشته باشید، اخیرا در فضای مجازی شایعه‎ای مبنی بر اینکه بازی Uncharted 4 هنوز مراحل اولیه توسعه خود را می‎گذراند پخش شده بود؛ حال با انتشار این خبر، این شایعه تکذیب می‎شود. به گفته ناتی‎داگ، قرار است Uncharted 4 به ریشه‎های این سری پایبند باشد.

هرچند که شخصیت‎های متعددی در بازی حضور دارند، اما نِیتن درِیک، تنها شخصیت قابل بازی خواهد بود.

Uncharted 4: A Thief’s End بازی انحصاری کنسول پلی‎استیشن 4 است که بعد از مواجه شدن با تاخیری نسبتا طولانی، قرار است بهار ۲۰۱۶ عرضه شود. البته از این تاخیر طولانی نگران نباشید! چراکه قرار است تا آن زمان، ناتی‎داگ سر شما را با Uncharted: The Nathan Drake Collection گرم کند.

نظر شما در این‎باره چیست؟ دیدگاه‎های خود را در این‎باره با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده