نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

با بهترین ماد‌های The Witcher 3 آشنا شوید

پس از انتشار رسمی ماد کیت بازی ویچر ۳ ، بسیاری از طرفداران این سری مشغول به ساخت ماد برای بازی شده‌اند. ولی در بین انبوه ماد‌های موجود کدام یک واقعا ارزش دانلود را دارند؟ برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه با زومجی همراه باشید.

ماد‌های The Witcher 3: Wild Hunt را می‌توان به ۲ دسته کلی تقسیم کرد، ۱- ماد‌های گرافیکی و ۲- ماد‌های گیم‌پلی که تعدادی از بهترین ماد‌های ساخته شده در هر دسته را بررسی می‌کنیم.

بهترین ماد‌های گرافیکی:

E3FX:

هنگام انتشار بازی ویچر ۳ بسیاری از هواداران از سی‌دی پراجکت ناراضی بودند چون گرافیک نهایی بازی با چیزی که در نمایشگاه E3 نمایش داده شده بود تفاوت زیادی داشت. حال سازندگان ماد E3FX سعی کرده‌اند تا گرافیک بازی را به تریلر نمایش داده شده در E3 نزدیک کنند که تا حدود زیادی هم در این راه موفق عمل کرده‌اند.

17946959-1433011779

Cutscene Lighting Mod:

اگر دقت کرده باشید متوجه تفاوت نورپردازی بازی بین میان‌پرده ها و خود بازی شده اید. سازندگان این ماد سعی کرده تا نورپردازی میان پرده‌های بازی را به خود بازی اضافه کنند و به همین دلیل هم استفاده از این ماد باعث بهبود بسیار زیاد نورپردازی ویچر ۳ می‌شود.

154-0-1433896440

UBER Fidelity Suite:

این ماد مجموعه‌ای از افکت‌ها را بدون این‌که آسیبی به گرافیک اصلی بازی بزند، به آن اضافه می‌کند و ۲ حالت سینمایی و واقع گرایانه دارد که رنگ‌بندی‌ها ، نور‌پردازی و افکت‌های آنها باهم تفاوت دارد ولی با این حال هر دو زیبایی خاص خود را دارند و فضای بازی را به شکلی مثبت دگرگون می‌کنند.

164-3-1435546647

PhotoMode:

گرافیک بازی ویچر ۳ چه در حالت اصلی و چه پس از نصب کردن ماد‌های گرافیکی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. به همین دلیل شاید پس از دیدن یک منظره زیبا هوس گرفتن عکس از آن به سرتان بزند و در اینصورت به این ماد نیاز خواهید داشت. چرا که با حذف کردن تمام قسمت‌های زاید مثل نقشه و HUD یک تصویر زمینه زیبا به شما تحویل می‌دهد.

190-0-1440312035

بهترین ماد‌های گیم‌پلی:

Infection Mode:

با این ماد زامبی‌ها را به دنیای ویچر بیاورید! به این صورت که اولین بار که این ماد را نصب می‌کنید یک زامبی در دنیای ویچر ظاهر می‌شود و کم کم با گاز‌گرفتن دیگران رفته رفته اکثر مردم تبدیل به زامبی می‌شوند. البته امکان تنظیم تعداد نهایی زامبی‌ها وجود دارد ولی وقتی این تعداد را بر روی عددی بزرگ تنظیم کنید می‌توانید شاهد یک Walking Dead در دنیای ویچر باشید!

420-0-1440026127

Gwent Redone:

اگر شما هم جزو افرادی هستید که ساعت‌ها در کافه‌ها و دنیای ویچر ۳ مشغول بازی کارتی Gwent با سایر شخصیت‌ها می‌شوند، این ماد برای شما ساخته شده است چون با بهبود تعادل کارت‌های بازی و همچنین تغییر ظاهر کارت‌ها تجربه به مراتب بهتری از این بازی کارتی اعتیاد آور فراهم می‌کند.

the_witcher_3_gwent

Indestructible Items:

شاید این ماد باعث شود ویچر ۳ از واقعیت فاصله بگیرد، ولی اگر فقط یک‌بار در حین یک نبرد سخت شمشیر شما خراب شود و شمشیر ذخیره هم نداشته باشید به مزیت نصب این ماد پی خواهید برد. این ماد خاصیت خراب شدن زره ها و سلاح‌های بازی را از بین می‌برد و دیگری نیازی نیست سکه‌هایی که به سختی جمع کرده‌اید را برای تعمیر این وسایل خرج کنید.

342-0-1439698415

Fast Travel From Anywhere: 

حتما برای شما هم پیش آمده که برای استفاده از قابلیت انتقال سریع به یک مکان مجبور باشید به دنبال یکی از نشانگر‌های راه بگردید چون فقط از این قسمت‌ها قادر به سریع سفر کردن هستید. ولی این ماد به شما اجازه می‌دهد هر زمان خواستید از هر نقطه‌ای در نقشه سریع سفر کنید.

1

More Horses:

روچ، اسب باوفا و گاهی اوقات اعصاب خورد کن گرالت در سراسر بازی است که مدت زمان زیادی هم با وی در نقشه حرکت خواهید کرد. حال اگر از این اسب خسته شده‌اید این ماد را نصب کنید تا از تنوع بالای اسب‌های دیگر بازی استفاده کنید.

44-0-1432601531

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده