// پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Minecraft: Story Mode در راه کنسول Wii U

تِل‌تیل خبر خوبی را برای دارندگان Wii U، کنسول شرکت نینتندو اعلام کرد. بنا بر اخبار منتشر شده، در نهایت دنیای موجانگ به لطف بازی Minecraft: Story Mode راهی کنسول Wii U می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Minecraft برای Wii U عرضه می‌شود. شاید خبری بی اهمیت برای دارندگان کنسول‌های سونی و مایکروسافت اما مسلما مهم برای دارندگان کنسول نینتندو است. توسعه‌دهندگان بازی در نهایت امروز از طریق وب‌سایت The Verge، در قالب یک مصاحبه طولانی از ویژگی‌های همکاری در موجانگ خبر انتشار این بازی را اعلام کردند.

تل‌تیل به وب‌سایت The Verge اعلام کرد که این بازی در آینده برای Wii U عرضه می‌شود. این بازی اولین Minecraft منتشر شده برروی پلتفرم‌های نینتندو است. یکی از اهداف ما خروج از دایره شیفتگان Minecraft برای معرفی افراد جدید به این مجموعه است.

برای افرادی که مطلع نیستند بازی Minecraft: Story Mode روایت داستان یک گروه از بازیکنان (یا احتمالا شخصیت‌های درون بازی) است که هرچند در جشن شکست Ender Dragon به سر می‌برند با این حال با تهدید پایان جهان روبرو هستند. مدتی قبل اولین جزئیات از بازی MineCraft: Story Mode در زومجی منتشر شده بود.

با توجه به تمایل کم موجانگ برای افزودن عناصر داستانی به بازی Minecraft، تل‌تیل این موضوع را با تولید MineCraft: Story Mode مهیا کرد.

تل‌تیل همچنین مدتی قبل مجموعه‌ی Walking Dead را برای کنسول Wii U عرضه کرده‌ بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده