نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

لیست بازی های رایگان اعضای پلی استیشن پلاس در ماه سپتامبر اعلام شد

بخش سرگرمی‌های سونی روز گذشته طبق سنت هرماهه لیست بازی‌های رایگان اعضای پلی‌استیشن پلاس در ماه سپتامبر (شهریور) را اعلام کرد. در ادامه با زومجی و مشاهده این لیست همراه باشید.

با قابلیت جدید رای دادن برای انتخاب بازی‌های پلی‌استیشن پلاس در کنسول پلی‌استیشن 4، دارندگان این کنسول این ماه می‌توانند بازی Grow Home، محصول دوست‌داشتنی کمپانی یوبی‌سافت را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به لیست بازی‌های رایگان جدید اعضای پلی‌استیشن پلاس در کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا بیاندازید و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما درمیان بگذارید:

  • Grow Home: پلی‌استیشن 4
  • Super Time Force Ultra: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا
  • Twisted Metal: پلی‌استیشن 3
  • Teslagrad: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3
  • La Mulana EX: پلی‌استیشن ویتا
  • Xeodrifter: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا

از مهم‌ترین بازی‌های این لیست، می‌توان به Grow Home و Twisted Metal اشاره کرد. در بازی ماجراجویی یوبی‌سافت شما کنترل یک روبات گیاه‌شناس را در دست دارید و هدف اصلیتان نجات خانه‌ی خود است. گرافیک بازی Grow Home شبیه بازی‌های سل-شید است و اتفاقات بازی هم در یک جزیره‌ی بسیار بزرگ رخ می‌دهد. یوبی‌سافت از ویژگی‌های اصلی این بازی به عجیب و غریب بودن و انجام تحقیقات خاص در آن اشاره کرده است.

از طرفی دیگر بازی Twisted Metal هم آخرین محصول دیوید جفی، خالق سری God Of War و بازی کاملا جدید Drawn To Death در کنسول پلی‌استیشن 3 است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده