نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

صحبت های کوجیما در مورد آینده کاری خود در جشن تولد ۵۲ سالگی

۲۴ آگوست (۲ شهریور)، روزی بود که هیدئو کوجیما، کارگردان افسانه‌ای سری بازی‌های متال گیر، ۵۲ ساله شد. وی با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود، پس از اعلام این خبر در مورد آینده نیز صحبت‌هایی کرد. با زومجی همراه باشید.

هیدئو کوجیما در روزی که ۵۲ ساله شد، در توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود، پس ازتشکر از کسانی که تولدش را تبریک گفتند، گفت که تا آخر عمر به ساختن بازی ادامه خواهد داد. کوجیما درباره اینکه منظور او از ساختن، بازی‌های ویدیویی است یا فرم دیگری از سرگرمی، توضیحاتی نداد. وی در این توییت گفت:

من از تمام شما تشکر می‌کنم. من ۵۲ ساله شدم و تا آخر عمرم به ساختن (بازی) ادامه خواهم داد.

Kojima-Tweet

تنها چیزی که از توییت کوجیما به طور قطع می‌توان برداشت کرد این است که وی پس از ترک شرکت کونامی، خود را بازنشسته نخواهد کرد.

همچنین ساعاتی‌ بعد، هیدئو کوجیما در توییتی دیگر، تاریخ و ساعت تریلر انتشار بازی Metal Gear Solid V را مشخص کرد. به گفته او، این تریلر در تاریخ سه‌شنبه، ۲۵ آگوست (۳ شهریور) در ساعت ۱۷:۳۰  به وقت تهران منتشر خواهد شد.

Hideo Kojima Tweet

قسمت پنجم بازی متال گیر که به نوعی‌ آخرین قسمت این بازی است که توسط کوجیما ساخته شده، در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود.

منبع: Playstation Lifetstyle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده