نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

این هفته بازی‎های جدیدی به لیست بازی‎های Backwards Compatibility اضافه خواهند شد

قابلیت پشتیبانی از بازی‎های نسل قبل (Backwards Compatibility) کنسول ایکس‎باکس وان را می‎توان به نحوی برگ برنده جدید مایکروسافت تلقی کرد. برگ برنده‎ای که با ویژگی‎های خود، بسیاری از کاربران را به طرف خود کشانده. به تازگی اعلام شده است که قرار است طی هفته جاری، بازی‎های جدیدی به این لیست اضافه شوند.

بر طبق گفته‎های فیل اسپنسر قرار است این هفته بازی‎های جدیدی به لیست بازی‎های Backwards Compatibility اضافه شوند. اسپنسر در صفحه رسمی خود در توییتر در جواب به سوال کاربران درمورد Backwards Compatibility گفت:

به نظر می‎رسد که قرار است به زودی اخبار جدیدی به گوش‎تان برسد.

این گفته اسپنسر شبهات زیادی را به همراه داشت؛ خیلی از طرفداران راک‎استار، پس از این گفته اسپنسر، حدس زدند که شاید بازی محبوب Red Dead Redemption هم در لیست بازی‎های Backwards Compatibility قرار گرفته باشد. معلوم نیست که آیا منظور اسپنسر از «اخبار جدید»، خبرهای جدید درمورد Red Dead Redemption است یا به طور کلی منظور او تایید شدن بازی‎های دیگری برای Backwards Compatibility است.

از زمان معرفی شدن Backwards Compatibility کنسول ایکس‎باکس وان در همایش E3 2015، شاهد تایید شدن حضور بسیاری از بازی‎های جذاب و محبوب در لیست بازی‎های Backwards Compatibility بوده‎ایم. بدون شک، اضافه شدن بازی Red Dead Redemption می‎تواند توجه افراد بیشتری را به این قابلیت جلب کند.

همان‎گونه که به مرور زمان مشاهده کردیم، این قابلیت برای مایکروسافت بسیار سودآور بوده است؛ سودآور از این جهت که به فروش هرچه بیشتر کنسول ایکس‎باکس وان کمک شایانی کرده است.

نظر شما در این‎باره چیست؟ به نظر شما آیا این امکان وجود دارد که Red Dead Redemption به لیست بازی‎های Backwards Compatibility اضافه شود؟

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده