نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال انتشار بازی Back to the Future برای کنسول های نسل هشتم

به احتمال بسیار زیاد، به مناسبت بزرگداشت ۳۰ امین سالگرد مجموعه فیلم‌های Back to the Future (بازگشت به آینده)، استودیو تل‌تیل گیمز،  بازی این مجموعه را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

وب‌سایت آمازون کانادا، اخیرا در قسمت بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 4 خود، بازی بازگشت به آینده را برای فروش قرار داده است. تاریخ انتشار این بازی ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) ذکر شده است. این بازی با قیمت ۳۰ دلار کانادا (تقریبا ۲۳ دلار آمریکا) در این وب‌سایت قرار داده شده است.

Back to the Future

تل‌تیل گیمز تا به این لحظه درمورد این اتفاق هیچگونه اطلاعاتی نداده است.

بازی Back to the Future با همکاری خالق این فیلم، باب گیل، توسط تل‌تیل گیمز در ۵ قسمت ساخته و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، رایانه‌های شخصی، Wii و iOS منتشر شده است. حوادث بازی، ۶ ماه پس از حوادث قسمت سوم فیلم اتفاق می‌افتد و کریستوفر لوید، بازیگر نقش داک براون در فیلم‌های این مجموعه، در این بازی به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین، کمپانی یونیورسال پیکچرز برای جشن گرفتن ۳۰ سالگی این مجموعه، سه‌ مجموعه بلو-ری جدید از این فیلم منتشر کرده که علاوه بر هر ۳ فیلم این سری، این مجموعه‌ها شامل مصاحبه‌ها، مستندات و فیلم‌های انیمیشنی از این سری محبوب می‌شوند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده