نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تصاویر جدید The Order 1886 قدرت‎نمایی پلتفرم پی‎سی را نشان می‎دهند

The Order 1886 بازی انحصاری کنسول پلی‎استیشن 4 است که برخلاف انتظارات ظاهر شد و نتوانست آن‎طور که باید و شاید خود را در دل کاربران جا کند. در جریان برگزاری نمایشگاه سیگراف ۲۰۱۵ تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شد؛ تصاویری که نشان می‎دهند این بازی بر روی پی‎سی چگونه اجرا می‎شود.

اوایل امسال بود که رِدی اَت دان با شور و شوق فراوان بازی را در سراسر دنیا عرضه کرد؛ اشتیاقی که تنها مدتی بعد از انتشار از بین رفت! بسیاری از نویسندگان دنیای بازی‎های ویدیویی با انتقادهای فراوان از بازی کاربران پلی‎استیشن 4 را ناامید کردند؛ هرچند برخی از طرفداران هستند که بی‎توجه به شکست بازی، به تجربه بازی می‎پردازند و از آن لذت می‎برند.

گرافیک واقع‎گرایانه بازی یکی از نقاط قوت این بازی است؛ گرافیکی که به لطف موتور قدرتمند بازی [که مولتی‎پلتفرم نیز هست] عالی است. این موتور، موتوری است که معمولا توسعه‎دهندگان برای توسعه بازی‎های پلتفرم‎های پلی‎استیشن 4 و پی‎سی از آن استفاده می‎کنند. تمام کسانی که گرافیک اجراییِ بازی The Order 1886 را بر روی پلتفرم پلی‎استیشن 4 دیده‎اند به شگفت‎انگیز بودن آن پی برده‎اند؛ با این حال، در تصاویر زیر می‎توانید برای اولین بازی اجرا شدن این بازی را بر روی پلتفرم پی‎سی مشاهده کنید؛ همانطور که می‎بینید بازی بر روی نرخ فریم ریت ۶۰ اجرا می‎شود.

هرچند که با این تصاویر، رِدی اَت دان پلتفرم‎های مقصد بازی را پی‎سی و پلی‎استیشن 4 معرفی می‎کند، اما به علت انحصاری بودن بازی، انتشار این بازی برای پی‎سی غیر ممکن است. رِدی اَت دان برای نشان دادن این بازی بر روی پلتفرم پی‎سی از ویرایشگر اسکریت بسیار قدرتمندی استفاده کرد. در ادامه هم می‎توانید تصاویری را از نسخه پی‎سی بازی مشاهده کنید که در برخی از آن‎ها، تنظیمات VL غیرفعال و در برخی دیگر فعال است:

VL غیرفعال:

The-Order-1886-3-620x258

VL فعال:

The-Order-1886-4-620x258

VL غیرفعال:

The-Order-1886-5-620x258

VL فعال:

The-Order-1886-6-620x258

نظر شما در این‎باره چیست؟ آیا تمایل دارید این بازی برای پلتفرم پی‎سی عرضه شود؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده