نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

کارمند سابق ولو اطلاعاتی در مورد دو بازی Half-Life 3 و Left 4 Dead 3 فاش کرد

یکی از کارمندان سابق کمپانی وَلو که اخیرا از این شرکت جدا شده، اقدام به انتشار اطلاعاتی حیاتی از دو بازی Half Life 3 و Left 4 Dead 3 کرده که برای مشاهده جزئیات می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. با زومجی همراه باشید.

پیش از در اختیار قرار دادن این اطلاعات به شما، باید خاطرنشان کنیم که این اخبار شایعه هستند و در حال حاضر نباید آن‌ها را به صورت رسمی و دقیق در نظر گرفت.

این کارمند که علاقه‌ای به فاش شدن نامش نداشته، اعلام کرده وَلو در حال تولید بازی Half Life 3 است و این بازی را در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ یا سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد کرد. این شخص اعلام کرده روند تولید Half Life 3 با جدیت تمام دنبال نمی‌شود، چراکه ولو قصد دارد ابتدا بازی Left 4 Dead 3 را عرضه کند.

کارمند سابق ولو همچنین در رابطه با بازی Left 4 Dead 3 هم اطلاعاتی را منتشر کرده است. ظاهرا این بازی هم ادامه و هم پیش‌ درآمد قسمت قبلی به حساب می‌آید و وقایع آن در قسمتی از بازی یک ماه و در قسمتی دیگر همان روز شیوع ویروس آغاز می‌شود.

علاوه براین، نام چهار شخصیت قابل‌بازی جدید Left 4 Dead 3 هم اعلام شده است:

  • اِروین: یک شخصیت گانگستر و سیاه‌ پوست که در میان گروه خود، تنها او توانسته از ویروس جان سالم به در ببرد.
  • کاترین: این شخصیت مونث که ۲۴ سال دارد، قبل از شیوع ویروس مهماندار هواپیما بوده است.
  • کِنان: این شخصیت هم سیاه پوست است و علاقه زیادی به کتاب‌های کمیک دارد. کنان همچنین شباهت زیادی به لوئیس، یکی از شخصیت‌های قدیمی این سری دارد.
  • گَرِت جِی.آر: یک شخصیت قوی‌هیکل و بدن‌ساز که در دنیای Left 4 Dead یک مبارز ماهر به حساب می‌آید. انیمیشن‌های حملات نزدیک او با دیگر شخصیت‌ها تفاوت دارد، اما برای ایجاد بالانس در بازی، ضربات او قوی‌تر از شخصیت‌های دیگر نیست.

Left 4 Dead

 

 

براساس اطلاعات منتشرشده، حالت داستانی بازی Left 4 Dead 3 شامل هفت بخش با نام‌های Crash-land, Impasse, Inquisitor Land, Early Destination, Cliff-Hanger و No Mercy خواهد بود.

گفته شده بازیکنان همچنین دارای کوله‌پشتی خواهند بود که به هر شخصیت اجازه حمل آیتم‌های خاص و محدودی را خواهد داد. هرچقدر وزن کوله‌پشتی شما سنگین‌تر باشد، حرکت کردن شخصیت شما هم آهسته‌تر می‌شود.

باری دیگر لازم است ذکر کنیم این اطلاعات هنوز در حد شایعه هستند و تا زمانی که کمپانی ولو اقدام به انتشار اطلاعات رسمی نکند، نمی‌توان آن‌ها را به صورت جدی در نظر گرفت. با این حال اگر به خاطر داشته باشید، بازی‌های زیادی بودند که پیش از معرفی آن‌ها، منابع مختلف اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر کردند و آن اطلاعات هم کم‌ و بیش درست از آب درآمد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده