نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

حجم نسخه دیجیتالی بازی Forza Motorsport 6 مشخص شد

بنابر گزارش وب٬سایت گیمز هدکوارترز، سایز نسخه دیجیتالی بازی Forza Motorsport 6 مشخص شد. این بازی که به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود، ۴۴.۳۷ گیگابایت حجم خواهد داشت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بر طبق اطلاعاتی که وب‌سایت گیمز هدکوارترز از طریق ایکس‌باکس استور به دست آورده است، نسخه دیجییتالی بازی Forza 6 حجمی بالغ بر ۴۴.۳۷ گیگابایت خواهد داشت. لازم به ذکر است که این حجم فقط مربوط به نسخه عادی بازی می‌شود و اگر بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی جدیدی برای بازی منتشر شود، این حجم بالاتر نیز خواهد رفت.

سایز تقریبا ۴۵ گیگابایتی بازی، Forza 6 را تبدیل به بزرگ‌ترین بازی این سری از نظر حجم می‌کند. دیگر بازی‌های نسل هشتم این سری، Forza Horizon 2 و Forza 5 به ترتیب دارای حجم ۳۵.۸۴ و ۳۵ گیگابایت بودند.

قسمت ششم مجموعه بازی‌های فورزا که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود ویژگی‌های جدید بسیار زیادی خواهد داشت. لیست ماشین‌های موجود در بازی به عدد ۴۵۰ ماشین رسیده است و همچنین این اولین بار در سری بازی‌های اصلی  فورزا است که ما با تغییرات آب و هوایی پویا روبرو خواهیم بود (اولین بازی این سری که از این ویژگی بهره می‌برد، Forza Horizon 2 بود). از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به قابلیت رانندگی در شب نیز اشاره کرد.

برای دیدن برخی از ویژگی‌های جدید بازی به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیو رانندگی در شب و رانندگی در هوای بارانی این بازی را که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ نشان داده شد، تماشا کنید.

‌منبع: Attack of the Fanboy

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده