نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

نیتن دریک تنها شخصیت قابل بازی در Uncharted 4 خواهد بود

Uncharted 4: A Thief’s End  یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده است که بارها و بارها با نمایش‎های جذاب خود، دیگران را به تحسین وا داشته است. بر اساس جدیدترین اطلاعاتِ منتشر شده، بازیکنان تنها می‎توانند این بازی را با نِیتن درِیک تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

با اینکه در این بازی شاهد اضافه شدن سَم، برادر نِیتن، خواهیم بود اما شما نمی‎توانید بازی را در قالب شخصیت سم یا هر شخصیت دیگرِ موجود در بازی تجربه کنید.

در بازی The Last of Us، ناتی‎داگ به بازیکنان اجازه می‎داد تا در نقش جوئِل و اِلی در بخش‎های مختلف بازی قرار گیرند. اگرچه جوئِل «شخصیت اصلی» بازی بود، اما بسیاری ازوقایع داستانی بازی وقتی نمایان می‎شد که شما در نقش شخصیت اِلی قرار می‎گرفتید.

نشریه آلمانی PlayM در پیش نمایش خود از بازی Uncharted 4: A Thief’s end گفت که بازیکنان در این بازی نمی‎توانند در نقش شخصیت دیگری به جز نِیتن درِیک قرار گیرند. این نشریه با اشاره به بازی‎های هم‎سبک این بازی گفت:

داستان بازی Uncharted 4، تماما به نِیتن درِیک مربوط می‎شود.

با این حال، این گفته به این معنی نیست که نِیتن قرار است در ماجراجویی‎هایش تنها باشد. همانطور که در تریلر به نمایش درآمده در E3 2015 دیدیم، برادر نِیتن هنوز هم همراه اوست و قرار است در بسیاری از چالش‎های سخت، کمک‎یارِ او باشد.

Uncharted 4: A Thief’s End که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، حداکثر تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۶ (اسفند-فروردین) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده