نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: رانیک‎گیمز بازی HOB را برای رایانه‎های شخصی و کنسول‎ها معرفی کرد

استودیو رانیک‎گیمز، سازنده بازی‎های جذابی همچون Torchlight، به تازگی از بازی جدیدی تحت عنوان HOB برای رایانه‎های شخصی و کنسول‎ها رونمایی کرد. با جزئیات بیشتر در ادامه همراه زومجی باشید.

HOB بازی‎ای در سبک ماجراجویی است که در تریلر معرفی بازی به خوبی در آمیخته شدن دنیای ماشین‎ها با طبیعت به چشم می‎خورد. بر طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وب‎سایت رسمی بازی، داستان بازی به مرور زمان و از طریق اکتشافات بازیکنان، آشکارسازی خواهد شد و تاثیراتی که عوامل محیطی بر بازی می‎گذارند، ممکن است روند بازی را تا حدودی متحول کنند.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی وب‎سایت رسمی بازی، معلوم می‎شود که قرار است بازیکنان در بازی HOB شاهد دنیای پر جنب و جوش و جذابی باشند:

HOB یک بازی پر جنب و جوش است؛ بازی پر جنب و جوشی که با چاشنی ماجراجویی و حوادث فراوان قرار است لحظات جذابی را برای شما رقم بزند. همان‎گونه که بازیکنان در دنیای مرموزِ اطراف خودشان به اکتشاف می‎پردازند، سیاره‎ای را پیدا می‎کنند که در خطر نابود شدن قرار دارد. بازیکنان می‎توانند خودشان تصمیم بگیرند که به کمک سیاره بپردازند و آن را بازسازی کنند یا برعکس، آن جهان را هرچه بیشتر در هرج و مرج فرو ببرند.

استودیو رانیک‎گیمز بیشتر به خاطر سری محبوب Torchlight، که یک بازی سبک نقش‎آفرینی است، برای طرفداران شناخته شده است. وب‎سایت IGN با تمجید از بازی  Torchlight در گوشه‎ای بررسی خود از بازی گفت:

Torchlight یک بازی خالص است؛ بازی‎ای که درمورد غارت کردن است و جذابیت خاصی دارد.

تا به این لحظه، هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه بازی HOB نشده است؛ با این حال می‎دانیم که این بازی قرار است برای رایانه‎های شخصی و کنسول‎ها عرضه گردد.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده