نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

سونی برنامه‌ای برای عرضه جداگانه کنترلر‌های طرح Darth Vader ندارد

پس از رونمایی رسمی سونی از باندل Star Wars: Battlefront کنسول پلی‌استیش 4 با طرح شخصیت Darth Vader، عده‌ای از طرفداران در مورد امکان خرید مجزای کنترلر‌های این باندل از سونی سوال کرده اند. برای خواندن پاسخ سونی به این دسته افراد با زومجی همراه باشید.

سید شامن، از مسوولین سونی در پاسخ به امکان خرید جداگانه کنترلر‌های طرح Darth Vader گفت:

فعلا هیچ برنامه‌ای برای عرضه دوال شاک 4 های جداگانه باندل Star Wars نداریم.

از طرفی دیگر شامن خبر‌های خوبی در مورد ۴ بازی کلاسیک بازسازی شده از سری Star Wars که همراه باندل پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شوند، داشت:

می‌توانید ۴ بازی Star Wars: Racer Revenge. Star Wars: Bounty Hunter, Super Star Wars و Star Wars: Jedi Star Fighter را به صورت جداگانه از فروشگاه PSN خریداری کنید که گرافیک آنها بازسازی شده و از سیستم جوایز (Trophy) بهره می‌برند.

وی همچنین اعلام کرد که فعلا قیمت باندل Star Wars و شرایط پیش‌خرید آن مشخص نیست ولی به زودی خبر‌های رسمی در این مورد توسط سونی منتشر خواهد شد. شاید نبود امکان خرید جداگانه کنترلر‌های باندل Star Wars برای بسیاری از افراد ناراحت‌کننده باشد چون خیلی از طرفداران حاضر نیستند تا دوباره پول کامل یک کنسول را پرداخت کنند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا شما برای داشتن باندل Star Wars حاضر به خرید دوباره یک پلی‌استیشن 4 هستید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده