نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

حالت New Game Plus بازی The Witcher 3 برای تمامی پلتفرم ها منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد سرانجام امروز آخرین بسته الحاقی رایگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt که حالت New Game Plus را به بازی اضافه می‌کرد را منتشر و کار خود را با محتویات اضافی رایگان این بازی به اتمام رساند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دارندگان پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم‌اکنون می‌توانند این بسته الحاقی رایگان را دریافت و به تجربه مجدد بازی The Witcher 3: Wild Hunt با تمام پیشرفت‌هایی که در گذشته کسب کردند بپردازند.

از طرفی دیگر، آخرین بسته الحاقی رایگان ویچر ۳ برای کنسول پلی‌استیشن 4 هنوز تنها در کشور ژاپن منتشر شده است. سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده این DLC تا ساعاتی دیگر در اختیار کاربران آمریکای شمالی و اروپا این کنسول هم قرار خواهد گرفت.

اما قبل از وارد شدن به این حالت جدید، بهتر است از طریق زومجی اطلاعات مربوط به ویژگی‌های حالت New Game Plus بازی The Witcher 3: Wild Hunt را مطالعه و با اطلاعاتی کامل به سراغ این بخش بروید.

مطمئنا هر شروعی پایانی دارد و با این حالت جدید بازی ویچر ۳، کار ۱۶ بسته الحاقی رایگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم به اتمام می‌رسد. علاقه‌مندانی که هنوز خواستار محتویات بیشتر از دنیای این بازی هستند، پاییز امسال می‌توانند بسته الحاقی پولی Hearts of Stone که ده ساعت محتویات جدید را به بازیکنان ارائه خواهد داد را تجربه کنند.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود نسخه HD از مدیافایر

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده