نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

بازی Star Wars Battlefront از ۱۲ نقشه در بخش چند‎نفره پشتیبانی خواهد کرد

جدیدترین اطلاعاتِ منتشر شده از سوی Star Wars Battlefront حاکی از آن است که این بازی از حدود ۹ حالت و ۱۲ نقشه، در بخش چندنفره پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مطمئنا پشتیبانی از ۹ حالت مختلف در بخش چندنفره، موضوعی است که مورد توجه بسیاری‎ها قرار خواهد گرفت.

توسعه‎دهندگان بازی، اخیرا وجود حالتی به نام Fighter Squadron را در بخش چندنفره بازی تایید کردند؛ بعد از آن، آن‎ها دومین حالت را نیز با نام Supremacy تایید کردند تا طرفداران هرچه بیشتر خوشحال شوند. اما این همه ماجرا نبود؛ بعد از آن، حالت‎های دیگری همچون Co-op ،Walker Assault و Blast (حالت جدیدی در سبک رقابت تیمی) نیز برای بازی تایید شدند تا مشخص شود قرار است در این نسخه از بازی شاهد حالت‎های گوناگون و منحصر به فردی باشیم که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

حال اعلام شده است که همراه با این حالت‎ها، قرار است ۴ حالت دیگر برای بازی معرفی شود. در کنار حالت‎های گوناگون، در بخش چندنفره Star Wars Battlefront شاهد ۱۲ نقشه جذاب خواهیم بود که در هر کدام، ویژگی‎های گوناگون و جذابی وجود دارد.

در آغاز هر یک از مسابقات حالت Supremacy، دو تیم که هر کدام دارای دو نقطه‌ی کنترلی هستند مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. تیم‌ها باید برای تصاحب یک نقطه‌ی بی‌طرف که در میانه‌ی نقشه واقع شده است تلاش کنند. در نهایت تیمی برنده خواهد بود که بتواند هر پنج نقطه را تصاحب کند یا در پایان زمان ۱۰ دقیقه‌ای مسابقه، نقاط بیشتری را در اختیار داشته باشد. به علاوه  قهرمانان و خیانت‎کارانی همچون Luke Skywalker و Darth Vader نیز در این حالتِ بازی حضور خواهند داشت.

دِنیس براناوال، طراح ارشد مراحل بازی، در اطلاعیه‎ای گفت که در این بازی قرار نیست «احساس جدایی از مبارزه»، به بازیکن دست بدهد:

هنگامی که شما وارد این حالت می‎شوید، تمایل دارید همیشه به محل درگیری نزدیک باشید؛ بنابراین شما هرگز احساس جدایی از جریان مبارزات را نخواهید کرد. با تمرکز بر روی لحظه‎ای کلیدی در زمان، می‎توانید اتفاقات آینده را متحول کنید.

در بازی خبری از بخش داستانی تک‌نفره نیست. الکترونیک آرتز قبلا اعلام کرده بود که معمولا در چنین بازی‌هایی بازیکن‌‌ها به دنبال تجربه‌ی انفرادی نیستند، به همین دلیل فقط حالت‌های چندنفره برای Battlefront در نظر گرفته شده‌اند.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده