نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵

انیمیشن Big Hero 6 دیزنی در بازی Kingdom Hearts 3 حضور خواهد داشت (بروزرسانی)

شینجی هاشیموتو، مدیر کمپانی اسکوئر اِنیکس، در صحبت‌های اخیر خود تایید کرده دنیای انیمیشن محبوب Big Hero 6 و شخصیت محبوب آن با نام بایمَکس، در بازی Kingdom Hearts 3 حضور خواهند داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازیکنان در بازی Kingdom Hearts 3 با شخصیت سورا به انجام ماجراجویی‌های خود خواهند پرداخت. در یکی از قسمت‌های بازی سورا با بایمکس آشنا می‌شود و این دو با تشکیل دادن یک گروه دوستی، به مبارزه دشمنان خود می‌روند.

هاشیموتو در صحبت‌های خود گفته است دنیای انیمیشن Big Hero 6 و شهر خیالی آن با نام سَن‌فِرَنسوکیو، با بازی Kingdom Hearts 3 تطابق خاصی پیدا کرده است.

مدیر اسکوئر انیکس همچنین تصویر هنری‌ای را هم (متاسفانه این تصویر هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است) از این دو شخصیت منتشر کرده است. در این تصویر سورا در حالی که سلاح اصلی خود را در دست داشته، سوار بر بایمکس در آسمان شهر سن‌فرنسوکیو پرواز می‌کرده است. ظاهرا این دو در حال مبارزه با نسخه تاریک شخصیت بایمکس بوده‌اند.

هاشیموتو در انتهای صحبت‌های خود گفته است ایده استفاده از قدرت‌های نسخه تاریک شخصیت بایمکس توسط شخصیت منفی بازی Kingdom Hearts 3، به نظر آن‌ها بسیار جالب است.

روی کانلی، تهیه‌کننده دو انیمیشن Big Hero 6 و Tangled، در صحبت‌های خود گفته است رخدادهای دنیای انیمیشن Big Hero 6 در بازی Kingdom Hearts 3 پس از پایان فیلم رخ خواهد داد. عنصر اصلی ملاقات این دو دنیا با یکدیگر «دوستی» و «تاریکی در برابر روشنایی» است.

بازی موردانتظار Kingdom Hearts 3 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تِتسویا نامورا، کارگردان با سابقه سری Final Fantasy وظیفه کارگردانی این بازی را بر عهده دارد. از کارهای دیگر نامورا می‌توان به کارگردانی نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 و البته کارگردانی سابق بازی Final Fantasy XV اشاره کرد. وی چندی پیش با سپردن این پروژه به دست هاجیمه تاباتا، برای اتمام پروژه Kingdom Hearts 3 به قسمت دیگری از کمپانی اسکوئر انیکس نقل مکان کرد.

اگر اطلاعات خاصی از روند گیم‌پلی این بازی ندارید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر گیم‌پلی بازی Kingdom Hearts 3 در E3 2015 بپردازید.

بروزرسانی: کمپانی اسکوئر انیکس امروز اقدام به انتشار تصویر شخصیت سورا که سوار بر بایمکس است کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. همان‌طور که در تصویر پیداست، بایمکس در حال مبارزه با نسخه‌ی تاریکی از خود است و در این راه سورا، شخصیت اصلی Kingdom Hearts 3 به او کمک می‌کند:

Kingdom Hearts 3

 

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده