نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰

رییس استودیو Arkane دلیل حضور شخصیت امیلی را در بازی Dishonored 2 شرح داد

همانطور که قبلا هم در زومجی خواندید در بازی Dishonored 2 می‌توانید از بین ۲ شخصیت اصلی کوروو و امیلی یکی را انتخاب کنید. رییس استودیو Arkane اعلام کرده است که دلیل حضور امیلی در این بازی احترام به نظر طرفداران بوده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

طرفداران بازی اول امیلی را در نقش دختر کوچکی که مادرش را جلوی چشمانش کشتند و سپس شخصیت کوروو او را نجات داد می‌شناسند. هارووی اسمیت، رییس استودیو آرکین بازخورد طرفداران از شخصیت امیلی در نسخه اول را دلیل حضور این شخصیت در قسمت دوم دانست، وی گفت:

در صحبت‌هایی که با بازیکنان قسمت اول داشتم، اکثریت آنها هم عقیده بودند که وقتی وارد اتاقی که امیلی آنجا در حال نقاشی بود شدند، این ذهنیت به سراغشان آمده که پس از آن شخصیت امیلی تحت تاثیر رفتار آنها رشد خواهد کرد و به همین دلیل سبک بازی خود را عوض کرده‌اند و سعی کرده‌اند خشونت کم‌تری به خرج دهند.

اسمیت همچنین امیلی را شخصیتی جادویی خواند که می‌توانست حتی بدون اینکه حرفی بزند تاثیر زیادی روی بازیکنان داشته باشید، وی صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد:

پس از اتمام قسمت اول و با استناد به تاثیری که امیلی روی بازیکنان داشت تقریبا همه‌ی اعضای استودیو روی حضور وی در قسمت دوم اتفاق نظر داشتیم و پس از آن سعی کردیم تا ببینیم با شناختی که طرفداران از امیلی دارند، انتظار دارند وی چگونه بزرگ شود، آیا امیلی هم مانند مادرش شخصیت یک امپراطور را خواهد داشت یا به یک یاغی تبدیل می‌شود؟ و شاید هم تلفیقی از هردو!

Bethesda ناشر بازی هم ویدیوی جدیدی که مربوط به شخصیت امیلی و توانایی‌های وی است، منتشر کرده که میتوانید آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تمام اطلاعاتی که از Dishonored 2 منتشر شده است را در زومجی بخوانید. Dishonored 2 در سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه خواهد شد.نظر شما در مورد شخصیت امیلی چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده