نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Mad Max، راه های زیادی را برای ایجاد ویرانی نشان می دهد

پس از مشاهده فیلم Mad Max که سر و صداهای زیادی را هم برپا کرد، قطعا قرار گرفتن در دنیای این مجموعه دوست‌داشتنی در قالب یک بازی ویدیویی لذت زیادی خواهد داشت. اگر از طرفداران این بازی هستید، درادامه با زومجی و تریلر جدید این بازی همراه باشید.

بازی Mad Max علاوه بر خشونت و هیجانی که سمبل اصلی این سری است، راه‌های زیادی را هم برای ویران کردن محیط و دشمنان دراختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

بازیکنان با وارد شدن در دنیای این بازی، راه‌های زیادی را برای مبارزات معمولی و البته زمانی که سوار بر ماشین مَکس هستند را برای پیشروی و نابود کردن دشمنان خواهند داشت.

درادامه جدیدترین تریلر بازی Mad Max را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 380p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بازی Mad Max در تاریخ ۱۳ شهریور برای  پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا قرار بود برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی هم عرضه شود، اما اگر شما جزو دارندگان دو کنسول نسل قبلی هستید و هنوز برای ورود به نسل جدید بازی‌های رایانه‌ای اقدام نکرده‌اید درمورد این بازی با کمی بدشانسی مواجه خواهید شد چرا که بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 این بازی کنسل شده‌اند.

علاوه بر این ویدیو، اگر نمایش گیمزکام ۲۰۱۵ بازی Mad Max  که پر از انفجار بود را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر جدید بازی Mad Max بپردازید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده