نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

بازی Until Dawn به دوباره محبوب کردن بازی های ترسناک کمک خواهد کرد

کمپانی سونی عقیده دارد بازی ترسناک انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 آنها، Until Dwan, به دوباره محبوب کردن بازی‌های ژانر ترسناک در میان بازیکنان و طرفداران بازی‌های این ژانر کمک شایانی خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مدیر بازار یابی‌ محصولات اروپای سونی، جو پالمر، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ام‌سی‌وی داشت در باره تاثیر بازی Until Dawn بر صنعت بازی سازی صحبت‌هایی انجام داد. وی گفت که احساس می‌کند که ژانر وحشت در دیگر رسانه‌های سرگرمی محبوب است و وی امید دارد انتشار بازی Until Dawn بازی‌های این ژانر را دوباره در میان بازیکنان محبوب کند.

وی در ادامه گفت که انتشار بازی‌های ترسناکی مانند Evil Whitin, Resident Evil HD, Alien: Isolation و Dying Light عطش طرفداران بازی‌های ترسناک را تا حدی برطرف کرده است. بنا بر نظر وی اگر بازی‌های موفق‌تری در این ژانر ساخته شوند، کمپانی‌ها و استودیوهای مختلف بازی‌های ترسناک بیشتری خواهند ساخت.

Until Dawn در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود و این احتمال می‌رود که با استقبال زیاد بازیکنان مواجه شود. یکی‌ از دلایل این موضوع که بازی به احتمال زیاد فروش خوبی‌ خواهد کرد حضور بازیگران مطرحی همچون هایدن پانتیر و رمی مالک در این بازی است.

متاسفانه در چند وقت اخیر بازی‌های ترسناک با مشکلات زیادی روبرو بوده‌اند. لغو شدن بازی ترسناک کونامی، Silent Hills، و مشکلات پیش آمده در ساخت بازی Dead Island 2 از جمله این مشکلات بودند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده