// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

عرضه بازی Rainbow Skies و Rainbow Moon برای پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۶

به گفته‌ سایدکوئیست، تولید کننده بازی نقش‌آفرینی Rainbow Moon، این بازی  در کنار Rainbow Skies تازه ‌ترین ساخته‌ی این استودیو درنیمه‌ دوم سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Rainbow Skies در یک دنیای جدید با داستانی نامرتبط حول محور ماجراجویی های دامیون، لین و اشلی هنگامی که این سه شخصیت «در میان تیراندازی مرگبار دو ابر قدرت رقیب گرفتار شده‌اند» دنبال می‌شود.

ویژگی‌های جدید شامل رام کردن هیولاها و توانایی ترکیب مهارت‌ها (Skill) است این بازی در حدود ده برابر، محیط و محتوای بیشتری نسبت به Rainbow Moon دارد. در بازی Rainbow Skies همچنین «تاکید بیشتری برروی داستان سرایی، نوشتن، گذشته شخصیت‌ها و حرکات» شده است. بنابراین بازیکنان می‌توان انتظار یک داستان پیچیده «در هم آمیخته با روایات چندلایه» را داشته باشند.

زمانی که بازیکنان به برخی از نقاط بررسی یا همان چِک پونت‌ها می‌رسند میان‌پرده‌های کوتاهی با نام «اکشن کلیپ‌ها» از اکشن‌های خاص شخصیت‌ها یا اشیاء نمایش داده می‌شود. هرچند میان‌پرده‌های ذکر شده شامل مکالمات نیستند اما کمکی برای حرکت روبه جلوی شما در داستان خواهند بود. سخنان بیان شده در مکالمات هر زمان که بازیکنان آرزو کنند قابل رد کردن هستند.

بازی Rainbow Skies در سال ۲۰۱۵ برروی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود این بازی همچنین قابلیت Cross-Save میان پلتفر‌های پلی‌استیشن را خواهد داشت. به کمک این قابلیت شما می‌توانید با ذخیره بازی به صورت ابری ادامه بازی خود را برروی سایر کنسول‌ها انجام دهید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده