نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اطلاعات جدیدی از «پایگاه‎های عملیاتی» MGS V: The Phantom Pain منتشر شد

تا کمتر از یک ماه دیگر اثر جدید هیدئو کوجیما روانه بازار می‎شود؛ اثری که قرار است آخرین کار کوجیما در کونامی باشد. اخیرا شاهد اطلاعات بسیاری از بازی بوده‎ایم. حال اطلاعات تازه‎ای درمورد «پایگاه‎های عملیاتی» و همچنین جدول امتیازات بازی منتشر شده است.

همانطور هم که پیش از این مشاهده کردیم، MGS V: The Phantom Pain تمرکز ویژه‎ای بر روی عملیات مربوط به پایگاه‎ها دارد. بازیکنان می‎توانند پایگاه‎های خود را بسازند و با توجه به خواسته‎هایشان آن را شخصی‎سازی کنند و حتی گسترش دهند. همچنین در بازی گزینه‎ای وجود دارد که با زدن آن می‎توانید به پایگاه‎های عملیاتی (FOB) دیگران حمله کرده و آن‌ها را تسخیر کنید.

بر طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی مجله دِنجِکی، هنگامی که یک بازیکن حمله خود را با موفقیت به انجام می‎رساند و پایگاه دشمن را تسخیر می‎کند، می‎تواند سربازان، پول و اقلام دیگری را به‎دست آورد. از طرفی، اگر او در حمله خود شکست بخورد و نتواند پایگاه دشمن را تسخیر کند، دشمن می‎تواند سربازان، پول و اقلام موجود در پایگاه او را به غارت ببرد.

این موضوع دقیقا برای ایستادگی در برابر حملات دشمن هم وجود دارد؛ اگر شما از حمله دشمن جان سالم به در بردید می‎توانید سربازان، پول و اقلام دیگری را به‎دست آورید و برعکس، اگر شکست بخورید آن‎ها را از دست می‎دهید.

دِنجِکی همچنین تایید کرد که جدول امتیازات (Leaderboard) در بازی MGS V وجود خواهد داشت اما جزئیات بیشتری درباره آن نداد.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متال‎گیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‎های شخصی عرضه خواهد شد.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

نظر شما در این‎باره چیست؟ به‎زودی منتظر پیش نمایش این بازی در زومجی باشید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده