نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

الکترونیک آرتز از دلیل وجود نداشتن بخش تک نفره در بازی Star Wars: Battlefront می گوید

براساس صحبت‌های مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز، به دلیل این‌که مردم در بازی‌هایی مانند Star Wars: Battlefront علاقه‌ای به بخش تک‌نفره ندارند، این حالت برای بازی تولید نشده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پیتر موور، مدیرعامل الکترونیک آرتز در مصاحبه اخیر خود گفته است براساس اطلاعاتی که آن‌ها به دست آوردند، در بازی‌هایی مانند Battlefront و Battlefield که تمرکز اصلی آن‌ها روی بخش چندنفره است، افراد کمی به بخش تک‌نفره آن‌ها علاقه نشان می‌دهند:

زمانی که سازندگان کار تولید یک بازی را آغاز می‌کنند، تا زمانی که تولید آن را به اتمام برسانند دنیا تفاوت زیادی پیدا کرده است. زمانی که ما کار تولید بازی Star Wars: The Old Republic را آغاز کردیم، رسمِ دنیا به این شکل بود که برای این‌گونه بازی‌ها کاربران باید ثبت‌نام و مبلغی را پرداخت کنند. با این حال زمانی که ما کار تولید بازی را به اتمام رساندیم، دنیا تفاوت پیدا کرده بود و ثبت‌نام برای این‌گونه بازی‌ها دیگر در میان مردم جایی نداشت.

به همین دلیل، ما تولید بازی را متوقف کردیم و مجددا کار تولید آن را به عنوان یک بازی رایگان با «پرداخت درون بازی» آغاز کردیم.  در آن زمان باز هم کسانی بودند که دوست داشتند برای تجربه بازی ثبت‌نام و همان محصول ابتدایی را تجربه کنند.

استودیو دایس، خالق نام‌آشنای بازی Star Wars: Battlefront در گذشته اعلام کرده بود زمانی که آن‌ها کار تولید این بازی را آغاز کردند، هدف اصلی تیم آن‌ها خلق یک بازی چندنفره بوده است که باری دیگر طعم بودن در میدان مبارزه را به بازیکنان ارائه دهد. اگر با این سری قدیمی آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که تمرکز اصلی Battlefront روی بخش چندنفره است.

علاقه‌مندانی که به بازی‌های تک‌نفره علاقه دارند، همچنان می‌توانند از بازی Star Wars: Battlefront لذت ببرند. اگرچه این بازی بخش داستانی ندارد، اما بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های مخصوصی را به صورت آفلاین بازی کنند.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید تریلر بازی Star Wars: Battlefront در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده