نویسنده: حامد افرومند
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲

دموی قابل بازی PES 2016 منتشر شد

امروز کونامی دموی قابل بازی PES 2016 را برای پلتفرم‌های اعلام شده منتشر کرد و هم‌اکنون می‌توانید این دمو را دانلود کنید. با زومجی و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

کونامی امروز دموی قابل بازی PES 2016 را برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌واکس وان منتشر کرد. این دمو چیزی حدود ۳.۳ گیگابایت حجم دارد و می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. در این دمو تیم‌های بایرن مونیخ، آ.اس.رم، یوونتوس، کورینتیانس و پالمیراس حضور دارند و علاوه بر این دو تیم ملی فرانسه و برزیل نیز در دسترس هستند. زمان هر  بازی نیز بین ۶ تا ۱۰ دقیقه قابل تغییر خواهد بود.

PES 2016 در نمایشگاه گیمزکام حضور موفقی داشت و طرفدارهای این سری همچنان منتظر یک بازی قوی و قابل رقابت با FIFA هستند. بهبود‌های گرافیکی در نمایش‌های بازی بسیار جلب توجه می‌کرد و امیدواریم کونامی در بخش‌های دیگر نیز به همین اندازه وقت صرف کرده باشد و شاهد یک بازی خوب از این سری پرطرفدار باشیم.

به زودی منتظر یک بررسی کوتاه این دمو در زومجی باشید.

بازی PES 2016 یک هفته پیش از عرضه‌ی بازی FIFA 16 یعنی در ۲۷ شهریور برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن‌3، پلی‌استیشن‌4، ایکس‌باکس‌360 و ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده