نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: کشف رازی‌ جدید در بازی P.T پس از یک سال

با اینکه یک سال از زمان انتشار بازی P.T بر روی پلی‌استیشن 4 می‌گذرد و این بازی چندی پیش از روی شبکه پلی‌استیشن برداشته شد، اما بازیکنان کماکان در حال کشف کردن نکات جدیدی در این بازی هستند. با زومجی همراه باشید.

بازی P.T که سال گذشته بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر شد حکم یک دمو را برای بازی Silent Hills داشت. پس از لغو شدن ساخت Silent Hills، این دمو نیز از روی پلی‌استیشن استور برداشته شد. کماکان اما پس از یک سال که از انتشار این بازی‌ می‌گذرد، بازیکنان در حال یافتن نکات و رازهای جدیدی در بازی هستند.

چندی پیش، یکی‌ از کاربران وب‌سایت ردیت عکسی منتشر کرد که در آن‌ ما می‌توانستیم روح لیزا را در اتاقی‌ که بازی از آن‌ آغاز می‌شود ببینیم. این کاربر در توضیح این عکس گفت هنگامی که شما در حمام گیر می‌افتید و توسط روح کشته می‌شوید، دوباره به اتاقی که بازی از آنجا آغاز می‌شود باز می‌گردید. در این حالت اگر شما در حالی‌ که پشتتان به در ورودی اتاق است از اتاق خارج شوید، می‌توانید برای لحظه‌ای کوتاه روح لیزا را مشاهده کنید.

کانال یوتیوب unitedplayersclub اقدام به ضبط و انتشار ویدیویی از این قسمت کرده که می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

دموی P.T که هنگام انتشارش به یکی‌ از عجیب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن تبدیل شده بود، توسط کوجیما پروداکشنز ساخته شده بود و کارگردانی بازی را هیدئو کوجیما بر عهده داشت. بازی توسط کونامی منتشر شده بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده