نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵

مایکروسافت برنامه‌ای برای انتشار نسخه PC بازی‌های Scalebound و Quantum Break ندارد

طی مصاحبه اخیری که با فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت انجام شده، وی گفته است تیم آن‌ها «در حال حاضر» هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی‌های Scalebound, Quantum Break و Crackdown 3 ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اسپنسر گفته است این سه بازی در حال حاضر قرار نیست برای پلتفرم پی‌سی منتشر شوند، چراکه تولید این بازی‌ها زمانی که وی برنامه‌های جدیدی را برای بخش گیمینگ ویندوز اتخاذ کند آغاز شده است:

اگر بخواهم با شما صادق باشم، تولید سه بازی Scalebound, Quantum Break و Crackdown 3 پیش از این‌که من رهبری بخش ایکس‌باکس را در دست بگیرم آغاز شده بود.

در ماه مارس سال ۲۰۱۴، زمانی که اسپنسر به عنوان رئیس جدید بخش ایکس‌باکس انتخاب شد، وی گفت دوست دارد اکوسیستم پلتفرم‌های مایکروسافت را دستگاه‌های متفاوت مانند ایکس‌باکس و ویندوز ارتقا دهد. وی گفت با قدرت تکنولوژی‌های حال حاضر، می‌توان سرگرمی‌های متفاوت را بر روی پلتفرم‌های PC، تبلت‌ و گوشی‌های هوشمند آورد.

اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود گفت درخواست از سازندگان برای تولید نسخه پی‌سی بازی‌های ذکرشده به صلاح بازی‌ها نبوده است:

انجام این کار، قطعا به نفع سازندگان و بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم نبود.

اگرچه هنوز هیچ تصمیمی برای انتشار نسخه‌های رایانه شخصی بازی‌های Scalebound, Quantum Break و Crackdown 3 گرفته نشده است، اما رئیس بخش ایکس‌باکس با تاکید فراوان گفت:

به این شکل نیست که این بازی‌ها هیچ‌گاه برای پی‌سی عرضه نخواهند شد، اما در حال حاضر ما در مسیری قرار داریم که تولید این بازی‌های فوق‌العاده عالی را به اتمام برسانیم. دوست دارم فعلا تمرکز ما روی این زمینه باشد.

quantum-break-jack-joyce

 

در گذشته نه‌چندان دور دو بازی Dead Rising 3 و Ryse: Son Of Rome که توسط مایکروسافت ابتدا به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شدند، در نهایت راه خود را به پلتفرم پی‌سی هم باز کردند. این در حالی است که عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی Sunset Overdrive که سال گذشته به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد هم در نظر گرفته شده است.

از بازی‌های دیگر مایکروسافت که قرار است برای ویندوز هم عرضه شود می‌توان به دو بازی Fable Legends و Gears Of War: Ultimate Edition اشاره کرد. اگرچه نسخه رایانه‌های شخصی نسخه بازسازی شده قسمت اول Gears Of War قرار است پس از ایکس‌باکس وان عرضه شود، اما نسخه پی‌سی بازی Fable Legends هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما در آینده شاهد انتشار سه بازی Scalebound, Quantum Break و Crackdown 3 برای PC نیز خواهیم بود؟

crackdown-3-02

 

بازی Scalebound تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی را از گیم‌پلی، داستان و خصوصیات این بازی از اینجا و اینجا به دست آورید.

از طرفی دیگر بازی Quantum Break که محصول جدید استودیو رمدی است، در تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ بازی Quantum Break را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

بازی Crackdown 3 هم در تاریخ نامشخصی سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر ویدیو گیمزکام این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر بازی Crackdown 3 در کنفرانس مایکروسافت بپردازید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده