نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

حالت New Game Plus بازی The Witcher 3 «به زودی» منتشر خواهد شد

اگر با انتشار حالت New Game Plus بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتظر هستید برای بار دوم این بازی را به اتمام برسانید، خبر ناراحت کننده این است که این حالت هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. با این حال اگر به جنبه مثبت قضیه نگاه کنیم، سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده این حالت «به‌زودی» به بازی اضافه خواهد شد.

مارسین موموت، مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد روز گذشته در این رابطه گفت:

متاسفانه در استودیو به یک مشکل تکنیکی کوچک اصابت کردیم. با این حال به‌زودی شاهد اضافه شدن حالت New Game Plus به بازی The Witcher 3: Wild Huntخواهیم بود.

متاسفانه به دلیل مشکلاتی که به آن اشاره کردم، نمی‌توانم تاریخ انتشار دقیقی را دراختیار شما قرار دهم.

در خبری دیگر، موموت اعلام کرده سی‌دی پراجکت رد برنامه‌ای برای اضافه کردن حالت photo mode به نسخه‌های کنسولی این بازی ندارد. وی همچنین اعلام کرد با واردشدن به حالت New Game Plus، مناطقی که برای «مسافرت سریع» (Fast Travel) یافته بودید را باید مجددا پیدا کنید:

متاسفانه هنوز هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن photo mode به بازی The Witcher 3: Wild Hunt نداریم.

مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد در انتهای صحبت‌های خود گفته است تیم آن‌ها به‌زودی باگی که در ماموریت «Now or Never» وجود دارد را هم رفع خواهد کرد:

تیم ما از این مشکل باخبر و در حال کار برای رفع آن است.

حالت New Game Plus آخرین بسته الحاقی از ۱۶ بسته محتویات اضافی رایگان بازی ویچر ۳ است. پس از به پایان رسیدن کار این ۱۶ بسته الحاقی رایگان، پاییز امسال می‌توانید منتظر اولین بسته الحاقی پولی این بازی با نام Hearts of Stone باشید. بنابر اطلاعات منتشرشده، این بسته ۱۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد.

از طرفی دیگر، اوایل سال ۲۰۱۶ دومین بسته الحاقی پولی  بازی ویچر ۳ با نام Blood & Wine منتشر خواهد شد و ۲۰ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد.

اگر اخبار روز گذشته را از دست دادید، از طریق زومجی می‌توانید اطلاعات مربوطه به بروزرسانی 1.08 بازی The Witcher 3: Wild Hunt و محتویات آن را هم مطالعه کنید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده