// چهار شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰

کونامی سرورهای بخش چند نفره بازی PES 2014 را خاموش خواهد کرد

کمپانی کونامی در خبری اعلام کرد که قصد دارد به زودی سرورهای بخش چند نفره بازی Pro Evolution Soccer 2014 را خاموش کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

جدیدترین نسخه از سری شبیه ساز فوتبال و محبوب کمپانی کونامی یعنی PES 2016 قرار است ماه آینده عرضه شود و به همراه آن نیز تیم سازنده  تصمیم گرفته است تا سرورهای بخش چند نفره بازی PES 2014 را از کار بیندازد. آن دسته از افرادی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند تا سراغ نسخه‌های جدیدتر بروند تا تاریخ بیست و ششم آبان ماه سال جاری فرصت خواهند داشت تا از مسابقات چند نفره‌ی این بازی قدیمی و نه چندان موفق لذت ببرند.

در طرف دیگر نیز سرورهای بازی Pro Evolution Soccer 2015 فعلا آنلاین باقی خواهند ماند، اما کسی نمی‌داند این موضوع تا کی ادامه خواهد یافت. احتمالا با عرضه‌ی PES 2017 نیز سرورهای بازی آفلاین شوند.

در اخبار مرتبط با بازی PES 2016 نیز شنیدیم که کونامی قصد دارد در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه سال جاری دموی بازی را بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه کند.

طرفداران سری Pro Evolution Soccer گوش به زنگ باشید. فردا شما قادر خواهید بود تا وارد زمین مسابقه شده و بر روی کنسول خود دموی بازی PES 2016 را تجربه کنید. شما در این دمو می‌توانید با دستان خود درجه‌ای خارق العاده از واقع گرایی و کیفیتی بی نظیر از گیم‌پلی را که جدیدترین شماره از این سری ارائه خواهد داد، حس کنید. مطمئن باشید که ناامید نخواهید شد.

نسخه‌ی کامل نیز قرار است در تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه سال جاری بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده