نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵

بازی مستقل Her Story بیش از صدهزار نسخه فروش داشته است

سم بارلو، سازنده‌ی بازی معمایی/جنایی Her Story در حساب توییتر خود خبر از فروش راضی‌کننده‌ی این بازی مستقل داده که بعد از حدود یک ماه از انتشار آن، رقم قابل توجهی به شمار می‌رود. همراه زومجی باشید.

مقاله مرتبط

Her Story بازی‌ای در سبک ماجراجویی همراه با حل پازل‌ها و معماهایی است که باید در آن به وسیله‌ی کنار هم قرار دادن سرنخ‌هایی که از مصاحبه‌ها و بازجویی‌های پلیس به دست می‌آید، پاسخی برای جنایت مرموز بازی بیابید.

این بازی یکی از پروژه‌های مستقل در خور توجهی است که قابلیت‌های بالای داستان‌گویی این رسانه‌ی تعاملی را نشان می‌دهد. مخاطبانی که درگیر بازی شوند و بتوانند معماهای آن را کشف و حل کنند، از هسته‌ی اصلی گیم‌پلی بازی بسیار لذت خواهند برد و البته نباید از شمایل بصری بازی هم غافل شد که با آن ویدیوهای به ظاهر قدیمی، حس و حالی نوستالژیک به بازی می‌دهد.

بازی Her Story علاوه بر این که در میان منتقدان هم خوش درخشیده و محبوب شده‌ است، مورد استقبال زیاد گیمرها هم قرار گرفته و کمی بیش از یک ماه که از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد، حدود صدهزار نسخه فروش داشته است. این موفقیتی بزرگ برای یک بازی مستقل است که به راستی هم سزاوار آن بوده است.

این بازی به قیمت تنها ۶ دلار در فروشگاه استیم برای پلتفرم‌های پی‌سی و مک در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده